یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گله مندی مردم بریز از عدم پاسخگویی مسئولان به درخواست ها

میلاد لارستان: با توجه به اینکه اکثر جمعیت روستاها را جوانان تشکیل می دهند عدم وجود امکانات لازم در جهت رشد و پیشرفت همه جانبه آنها همواره یکی از بارزترین مشکلات در روستاها بوده است.

با توجه به اینکه اکثر جمعیت روستاها را جوانان تشکیل می دهند عدم وجود امکانات لازم در جهت رشد و پیشرفت همه جانبه آنها همواره یکی از بارزترین مشکلات در روستاها بوده است.

میلاد لارستان: جوانان از جهت فکری و جسمی دارای انرژی و پتانسیل بالایی هستند که در صورت عدم رسیدگی و توجه به این نیروی جوان به آسانی زمینه گرایش و تمایل آنها به سرگرمی های خلاف ارف و قانون فراهم می شود.

یکی از جمله امکاناتی که می تواند درصد بالایی از اوقات فراغت جوانان را به خود اختصاص دهد و آنها را از گرایشات منفی بازدارد امکانات ورزشی است. پیرو همین موضوع ، قابل ذکر است که یکی از بزرگترین دغدغه های شورای محترم روستای بریز ایجاد زمینه برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در روستا است.

از آنجایی که جوانان و مردم بریز از جمله زن و مرد همگی از این موضوع استقبال شایانی داشته اند، قدم اول را خود برداشته و با همکاری و همفکری با شورای محترم یه قطعه زمین را به همین منظور در نظر گرفته اند.

شورای اسلامی نیز طی چندین نامه به نهاد های مربوطه و مسئول در این زمینه با اعلام نیاز به امکانات ورزشی و اعلام آمادگی برای همکاری با در نظر داشتن زمین مناسب از مسئولین مربوطه تقاضای همکاری لازم جهت ساخت این مکان ورزشی را داشته است اما متاسفانه این نامه نگاری ها پاسخ امیدوار کننده ای در بر نداشته است.

حال این سوال مطرح می شود، با توجه به اینکه روستای بریز در شرایطی قرار دارد که ساخت اکثر امکانات رفاهی و غیر رفاهی از جمله ؛ مسجد، حسینیه، مدارس دخترانه و پسرانه، دبیرستان دخترانه و پسرانه ، مرکز جامع سلامت، خیابان، و ساختمان جدید نظامی برای پاسگاه و غیره…‌ بر دوش خیرین این روستا بوده و هست و با توجه به محدود بودن تعداد خیرین، آیا میتوان در هر زمینه ای مسئولیت های سنگین ساخت و ساز را به طور کامل بر دوش خیرین یک محل گذاشت؟

اکنون ما مردم‌ بریز از  مسئولین محترم مربوطه تقاضای بررسی این موضوع در نامه نگاری ها و اقدامات پیگیر شورای محترم روستا را داشته  و اینکه  همکاری لازم جهت حل این مشکل را مبزول فرمایند .

نگارنده: سحرطاهری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین