شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13
رئیس اداره پست لارستان خبر داد

راه اندازی 3 سرویس جدید پُستی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره پست لارستان از راه اندازی سه سرویس جدید پُست بار، باجه امانت خارجه و لُجستیک در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره پست لارستان از راه اندازی سه سرویس جدید پُست بار، باجه امانت خارجه و لُجستیک در این شهرستان خبر داد.

اسدالله رستمی در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: جهت کمک به توسعه تولید داخلی و پائین اوردن هزینه تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اداره پست لارستان اقدام به راه اندازی سرویس «پُست بار» و پُست «لُجستیک» کرده است.

وی با بیان اینکه سرویس «پُست بار» برای ارسال محموله های ۱۰۰ کیلوگرم تا یک تُن پیش بینی شده است، افزود: این سرویس با نازل ترین قیمت نسبت به باربری ها، اتوبوسرانی ها و «تیپاکس» در سریعترین زمان ممکن به شهروندان و به ویژه تولیدکنندگان خدمات ارائه می کند.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه در سرویس «پُست بار» دریافت بار در محل ساختمان مرکزی این اداره و تحویل در آدرس گیرنده صورت می گیرد، ادامه داد: در ۳ ماه گذشته بیش از ۲ تُن حلوا مسقطی لاری به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

این مسئوول درباره سرویس پُست «لُجستیک» نیز، گفت: با رایزنی هایی که با مسئوولین استانی و همچنین صنایع تولیدی لارستان صورت گرفته است، این سرویس پُستی به طور رسمی کار خود را از سال آینده با امکان حمل بار زیاد با استفاده از ناوگان پُستی کار خود را آغاز خواهد کرد.

رستمی تصریح کرد: بهره گیری از پُست «لُجستیک» باعث کاهش ۱۵ تا ۳۰ درصدی هزینه حمل و نقل و به تبع آن کاهش هزینه کِرد تولیدکنندگان و همچنین افزایش سود برای آنها می شود.

وی همچنین از اخذ مجوز راه اندازی باجه ارسال مرسولات به خارج از کشور از طریق اداره پست لارستان خبر داد و عنوان کرد: از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به باجه امانت خارجه پست لارستان نسبت به دریافت و ارسال مرسوله ها به سراسر جهان اقدام کنند.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه صدور مجوز راه اندازی باجه ارسال مرسولات به خارج از کشور پس از ۸ سال پیگیری برای این شهرستان محقق شده است، افزود: با استقرار نیروی آموزش دیده به عنوان نائب گمرک در پست مرکزی لارستان امکان ارسال مرسوله به خارج از کشور برای مردم فهیم جنوب فارس و غرب استان هرمزگان فراهم شده است.

رستمی در پایان اضافه کرد: چهار فروشگاه تجارت الکترونیک در لارستان فعال شده که این اقدام علاوه بر تبلیغ گسترده تولیدات در سطح ملی و بین المللی، باعث افزایش فروش تولیدکنندگان داخلی شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین