جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس اداره منابع طبیعی لارستان

30 پروژه آبخیزداری در لارستان در صف تأمین اعتبار قرار دارد

میلاد لارستان: رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ سد و بندخاکی در این شهرستان وجود دارد، گفت: در شهرستان لارستان ۳۰ پروژه مطالعاتی آماده ساخت وجود دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آنها شروع خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ سد و بندخاکی در این شهرستان وجود دارد، گفت: در شهرستان لارستان ۳۰ پروژه مطالعاتی آماده ساخت وجود دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آنها شروع خواهد شد.

منصور رضائی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۰ هکتار از عرصه های طبیعی در سطح شهرستان لارستان از دست زمین خواران آزاد شده است، اظهار داشت: حفاظت و حراست از اراضی ملی و طبیعی از وظائف اداره منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با بیان اینکه با انجام و اجرای پروژه های آبخیزداری در این شهرستان تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون مترمکعب آب را طی بارندگی های اخیر ذخیره شده است، افزود: اگر این پروژه ها نبود به طور قطع در بارش های اخیر خسارت های فراوانی به بار می آمد..

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۷۰ سد و بندخاکی در شهرستان لارستان وجود دارد، تصریح کرد: پروژه نیمه تمام بندسیمانی روستای بیدشهر نیز  بزودی به پایان خواهد رسید.

رضائی عنوان کرد: در شهرستان لارستان ۳۰ پروژه آبخیزداری مطالعه شده آماده وجود دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آنها آغاز خواهد شد.

وی با جدی خواندن بحران آب در لارستان، ادامه داد: یکی از راههایی که می توان از مشارکت مردم استفاده کرد کمک در امر سدسازی است تا ذخیره آب در منطقه لارستان افزایش یابد.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با ابراز خرسندی از مشارکت طبیعت دوستان در امر بذرکاری، گفت: یکی از کارهایی که از سال پیش شروع شده بذرکاری با کمک مردم در ارتفاعات است.

این مسئوول با بیان اینکه پارک جنگلی شهر لار با ۶۸ هکتار مساحت طی یک قرارداد ۱۰ ساله در اختیار شهرداری این شهر قرار گرفته است، افزود: شهرداری لار می تواند پیشنهادات خود را برای به درآمد رسیدن این پارک ارائه کند تا بتوان با انجام آن به درآمدزایی دست یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “30 پروژه آبخیزداری در لارستان در صف تأمین اعتبار قرار دارد”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام .در لارستان حتی یک سد هم وجود ندارد که اعلام گردیده ۷۰ سد؟؟!!!! لطفا جهت حفظ کرامت انسانی و حیثیت منطقه لارستان درست اطلاع رسانی کنید.الان اکثر شهرستانها وانسانهای مطلع از نحوه خبررسانی ما میخندند .لارستان بکجا میرود .خدا داند!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین