شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18
در مراسمی با حضور فرماندار ویژه لارستان صورت گرفت:

تجلیل از بانوان نمونه و فعالان اجتماعی- فرهنگی لارستان

به مناسبت روز زن از بانوان فعال فرهنگی ـ اجتماعی لارستان تجلیل شد . به گزارش میلادلارستان همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س)، طی مراسمی باحضور حسنی معاون استاندار و…

به مناسبت روز زن از بانوان فعال فرهنگی ـ اجتماعی لارستان تجلیل شد . به گزارش میلادلارستان همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س)، طی مراسمی باحضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، راسخی معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار و  فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش، خانم موسوی همسر مرحوم سیدمجتبی موسوی لاری از بانوان فعال فرهنگی ـ اجتماعی لارستان تقدیر به عمل آمد.

 در این برنامه که در سالن شهید امامی فرمانداری برگزارشد، منیره جهان بین به نمایندگی از بانوان فعال لارستان، در قسمتی ازسخنان کوتاه خود گفت: برای حل مشکلات بانوان، ابتدا می بایست مسئول امور بانوان توسط فرماندار انتخاب شود تا سایر موانع و کمبودها و درخواستهای مربوط  به حوزه ی بانوان،درکمیته های مختلف آن مطرح ورسیدگی شود.

در ادامه  دیکلمه ی کوتاهی توسط محبوبه وحیدیان وشعری در وصف مادر توسط ناظره بیغرض،خوانده شد. پخش دوکلیپ  باموضوع مادر،سخنرانی فرماندار و مدیریت
آموزش وپرورش نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود. صغری وثوقی نیز با قرائت متن کوتاهی، ازهمسر مرحوم آیت الله موسوی لاری وخدمات ایشان درمکتب الزهرا،تقدیر و تشکر نمود. در ادامه نیز  بانوان نمونه معرفی شده از سوی ادارات شهرستان و همچنین  تعدادی از بانوان فعال درحوزه های مختلف  مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکراست که این برنامه به همت تعدادی از بانوان فعال لارستان و با همکاری فرمانداری و آموزش وپرورش تدارک دیده شده بود. اجرای برنامه را نیزسمیه باقری به عهده داشت.

خبر:عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین