یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

دیدار نوروزی مدیرکل فرودگاه لارستان با جعفرپور و حسنی

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی دیدار نوروزی امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان و جمشید جعفر پور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر پور ضمن قدردانی از زحمات کارکنان فرودگاه بویژه درایام نوروز،بر افزایش ۲برابری ظرفیتهای موجود فرودگاه لارستان در زمینه افزایش پرواز های داخلی،افزایش فضای ترمینال فعلی وتسریع در روند تکمیل ترمینال جدید وارائه خدمات مطلوب به مسافرین تاکید کرد و فرودگاه را  بستری برای انجام بسیاری از کارها بخصوص عزیمت مسئولین کشوری به منطقه درکوتاهترین زمان در راستای پیشبرد اهداف برنامه ریزی شده دانست.

دراین دیدار مهندس صولتی نیز ضمن عرض تبریک سال نو،به اهمیت وتاکید مجموعه فرودگاه لارستان به مسئله تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی شایسته ودر خور شان مردم شریف لارستان بزرگ اشاره وازپیگیریها و تلاش های دکتر جعفر پور؛  در راستای مرتفع شدن کمبودها ومشکلات فرودگاه لارستان قدردانی کرد.

گفتنی است دراین خصوص مهندس صولتی و جمعی از مسئولین فرودگاه لارستان باجلیل حسنی معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان نیز دیدارکردند،که دراین دیدار جلیل حسنی ضمن اعلام رضایت نسبت به ارائه خدمات نوروزی با توجه به موارد و وظایف محول شده در جلسات کمیته تسهیلات نوروزی شهرستان،با اشاره به فرا رسیدن بهاری نکو، اظهار امیدواری کرد در سال ۹۶ شاهد اتفاق ها و خبرهای خوبی از فرودگاه لارستان برای مردم عزیز باشیم.

parvaz 01

parvaz 02

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “دیدار نوروزی مدیرکل فرودگاه لارستان با جعفرپور و حسنی”

  1. پيگير پرواز زيارتي گفت:

    موضوعي که الان بسيار براي فرودگاه لارستان مهم هستش اينه که با توجه به تفاهم ايران و عربستان در برقراري مجددمراسم حج،ايا مسولين محترم فرودگاهي و شهرستان بفکر برقراري دوباره ي پرواز لار به عربستان همانند گذشته هستن يا نه ،….

  2. ناشناس گفت:

    ان شا الله که پرواز حج مجدد راه اندازی بشه و شاهد پرواز هواپیما به مقصد عربستان از فرودگاه لارستان باشیم

  3. حرف حق گفت:

    به امید برقراری مجدد پرواز حج مثل گذشته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین