سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نوای ملکوتی “اللهم عجل لولیک الفرج” در آسمان شهر لار

میلاد لارستان: مردم مومن و ولایتمدار لارستان در سحرگاه نیمه شعبان در فراق وصال یار، همنوا و هم صدا با ملکوتیان نوای دلنشین “اللهم عجل لولیک الفرج” سر دادند. به…

میلاد لارستان: مردم مومن و ولایتمدار لارستان در سحرگاه نیمه شعبان در فراق وصال یار، همنوا و هم صدا با ملکوتیان نوای دلنشین “اللهم عجل لولیک الفرج” سر دادند.

به گزارش میلاد لارستان، شب نيمه شعبان از چنان اهميتي برخوردار است كه هم‌رديف و هم‌پاي شب‌هاي قدر قرار دارد.

نيمه شعبان علاوه بر اينكه روز و زمان خجسته ميلاد امام عصر (عج) است، فرصت معنوي مناسب و ارزشمندي براي راز و نياز با خالق هستي و نزديكي هرچه بهتر و بيشتر به معبود و كسب بركات الهي است.

این شب بزرگ، بعد از شب قدر از ارزشمندترين شب ها است، در اين شب خداوند متعال فضل خود را به بندگانش عطا مي‌كند و آنها را مورد آمرزش ويژه خود قرار مي‌دهد.

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، مراسم احیاء شب نیمه شعبان در نقاط متبرکه شهر لار برگزار شد.

مهمترین مکان های برگزاری احیاء نیمه شعبان در شهر لار، آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، گلزار شهدا، مسجد علی بن ابی طالب(ع) و چندین مسجد و حسینیه بود که در این مراسم ها صدها منتظر با قرائت قرآن، مناجات شعبانیه، زیارت عاشورا، دعای کمیل و قرآن به سر نوای “اللهم عجل لولیک الفرج” را هم صدا با ملکوتیان زمزمه کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین