شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کتابخانه تخصصی مادر و کودک در اوز احداث می‌شود

میلاد لارستان: سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: بخش تخصصی مادر و کودک کتابخانه اندیشه اوز در کنار با هزینه‌ای در حدود ده میلیارد ریال ساخته می‌شود و هزینه ساخت آن به تمامی توسط خیران نیک‌اندیش تأمین شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: بخش تخصصی مادر و کودک کتابخانه اندیشه اوز در کنار با هزینه‌ای در حدود ده میلیارد ریال ساخته می‌شود و هزینه ساخت آن به تمامی توسط خیران نیک‌اندیش تأمین شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ روح‌الله منوچهری اظهار داشت: شهر اوز همواره یکی از شهرهای پیشگام استان فارس در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی بوده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با تصریح اینکه شهر اوز در سال ۸۹، به دلیل انجام فعالیت‌های بنیادین و مؤثر در حوزه کودکان، عنوان «شهر دوستدار کودک» را ازسوی سازمان جهانی یونسکو به دست آورد، افزود: این شهر همچنین در سال گذشته در سومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران، عنوان «اولین شهر خلاق در ترویج کتابخوانی» را از آن خود کرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس بخش کودک کتابخانه عمومی اندیشه اوز لارستان را یکی از بخش‌های فعال و پویا در سطح کشور دانست و گفت: این بخش با داشتن سه‌هزار جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان، امکانات مطلوب و همچنین انجام فعالیت‌های مؤثر در حوزه کودک و نوجوان تاکنون بسیار موفق عمل کرده است افزون بر آن، ساخته شدن بخش تخصصی مادر و کودک این کتابخانه نیز فعالیت‌های آن را بیشتر می‌کند.

وی بیان کرد: بخش تخصصی مادر و کودک کتابخانه اندیشه اوز در کنار ساختمان فعلی کتابخانه، با هزینه‌ای در حدود ده میلیارد ریال و براساس نقشه استاندار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ساخته می‌شود و هزینه ساخت آن به تمامی توسط خیران نیک‌اندیش تأمین شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین