شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان

یادواره سرداران و شهدای عملیات کربلای 8 لارستان برگزار می شود+پوستر

میلاد لارستان: مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره سرداران و شهدای عملیات کربلای ۸ این شهرستان خبر داد.

مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره سرداران و شهدای عملیات کربلای ۸ این شهرستان خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان با تأکید به جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از شاخصه های شخصیتی شهدا، اظهار داشت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان در سال جدید تأکید بر معرفی شاخصه های برجسته اخلاقی، فکری، دینی و غیره شهدا و اجرای ویژه برنامه های متنوع و متناسب با راه و منش شخصیتی آنان است.

مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان اجرای طرح «آبروی محله» در سال گذشته را از طرح های موفق در سال گذشته دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا در سطح محلات و جلوی منزل هر شهید باعث اُنس گرفتن اهالی محل با شهدا و خانواده های معظم آنان می شود.

دلخسته بیان کرد: متأسفانه در جامعه امروز ما کمتر از ظرفیت معنوی شهدا استفاده می شود که خوشبختانه اجرای طرح ابتکاری «آبروی محله» توانسته است اثرات مثبتی در بر داشته باشد.

وی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت سرداران شعبانعلی عفیفه و نجفعلی مفید و ۸ تَن از شهدای لارستانی عملیات کربلای ۸ توسط پایگاه مقاومت شهید علی مختار خبر داد و گفت: این یادواره در روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری مصادف با سالروز شهادت این شهدا در جوار قبور مطهر آن گلگون کفنان در محل گلزار شهدای مرکزی شهر لار همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

shohada

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین