چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان

مهمترين كارفرمانداری برگزاري انتخابات سالم و پرشور است

میلاد لارستان: معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: مهمترين كارفرمانداری برگزاري انتخابات سالم و پرشور است.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: مهمترين كارفرمانداری برگزاري انتخابات سالم و پرشور است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در جمع اعضاء ستاد اجرایی امر برگزاری انتخابات شهرستان در سخنانی اظهار داشت:خدا را شکر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در کمال آرامش و با حضور پرشور مردم و توسط خود مردم انجام می شود.در صورتی که قبل از انقلاب  جابجایی قدرت توسط زورمداران خارجی صورت می گرفت.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه تاکید کرد:هر فردی که از صندوق بیرون می آید و هر کسی که انتخاب شد، مورد احترام  همه ما هست و مهم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است .

وی با بیان اینکه  همه باید مراقبت باشیم که در جریان انتخابات از امکانات عمومی و دولتی به نفع فرد، گروه و جناح خاصی استفاده نکنیم،اظهار داشت: مهمترين كارفرمانداری برگزاري انتخابات سالم و پرشور مي باشد و همه وظيفه داریم در جهت انجام انتخابات بي نقص تلاش نمايیم و از همه درخواست می کنم که براي حضور پر شور مردم در انتخابات بستر سازي نمايند.

حسنی خاطر نشان کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم در منطقه لارستان فراهم است و همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات به کار برده تا بستر مناسب برای حضور پرشور مردم در این رویداد ملی مهیا شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات حق‌الناس است و وظیفه اعضا ستاد اجرایی، ایجاد زمینه امن ‌و با نشاط برای حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات و صیانت از آرای آنها است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین