یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت

آغاز ساخت آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در شهرک اندیشه شهر لار

میلاد لارستان: طی آیینی با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان کار ساخت آموزشگاه خیرساز شهرک اندیشه شهر لاربا هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

طی آیینی با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان کار ساخت آموزشگاه خیرساز شهرک اندیشه شهر لاربا هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان؛ امروز طی آیینی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش، خیرین، اعضای شورای اسلامی شهر لار، معتمدین و مدیران برخی مدارس، مراسم کلنگ زنی آموزشگاه ۶ کلاسه در شهرک اندیشه شهر لار کلنگ زنی شد.

در این مراسم معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش لارستان در سخنانی ضمن تشکر از همت والای خیراندیش این پروژه آموزشی ماندگار و سایر نهادهای پی گیری کننده، از جمله اداره کل نوسازی مدارس فارس،اداره کل آموزش و پرورش فارس،مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، فرمانداری و شورای اسلامی شهر لار و غیره گفت :با توجه به نیاز شهرک های اندیشه، باغ انجیری و صد دستگاه به یک فضای آموزشی و با پی گیری های این مدیریت، این آموزشگاه توسط خیّر ارجمند *حاج رضا نجف پناه* در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۸۶۰ متر مربع با نظارت سازمان نوسازی مدارس فارس و لارستان و با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در طول یک سال ساخته خواهد شد.

محمد فیاض پور افزود: پس از اتمام کار ساختمانی،این آموزشگاه توسط اداره کل نوسازی فارس از محل اعتبارات دولتی به تجهیزات کامل آموزشی، گرمایشی و سرمایشی با هزینه‌ای قریب یک و نیم میلیارد ریال مجهز خواهد شد.

همچنین در این مراسم، فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنان کوتاهی با ستودن همت والای خیرین منطقه لارستان و به ویژه خانواده این بزرگوار، ساخت بناهای آموزشی را باقیات صالحات جهت خیرین برشمرد که پاداش دنیوی و اخروی آنها تا نسل های متمادی برایشان جاری خواهد بود و بر همکاری مجموعه فرمانداری تا اتمام پروژه تاکید کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین