یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس از پروژه راهسازی خیرساز خنج

میلاد لارستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس از پروژه راهسازی خیرساز خنج بازدید کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس از پروژه راهسازی خیرساز خنج بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس تاج گردون ریاست سازمان برنامه و بودجه استان فارس از بزرگترین پروژه ی خیر ساز راه ، واقع در محور خنج- دیگ اشکن– کاریان در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان بازدید کرد .

پرویز حیدری رییس اداره راه و شهرسازی خنج اظهار داشت : با توجه به شناخت و آگاهی مردم بحمدلله در راهسازی نیز پروژه‌هایی توسط خیرین اجرا شده و احداث جاده ی دیگ اشکن با گستردگی زیاد می تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده ها ، شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم کند.

وی افزود : در حال حاضر این پروژه توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و مردم در اجرای آن نقش بسزایی داشته و شاید پویش راه افتاده برای تکمیل این جاده ی مواصلاتی و کاهش مسیر برای دسترسی به مرکز استان بتواند تحقق این خواسته ی مردم را با  همراهی و همنوایی مسئولین در آینده ای نزدیک شکل دهد .

حیدری با اشاره به اینکه : طول پروژه ی مذکور ۴۲ کیلومتر می باشد ، افزود : پیش بینی اولیه برای احداث این جاده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایط ناهمگونی می باشد ۹۰۰ میلیارد ریال می باشد که با شرایط موجود و صعب العبور بودن مسیر احتمال افزایش زیاد آن دور از واقعیت نیست .

رییس اداره راه و شهرسازی خنج خاطرنشان کرد : پس از بازدید میدانی مهندس تاج گردون مقرر شد جهت همکاری دولت در بحث مالی پروژه جلسات مشترکی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت پذیرد .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین