پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون آموزشی دانشگاه دولتی لارستان خبر داد

رقابت 2 هزار نفر در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در لارستان

معاون آموزشی دانشگاه دولتی لارستان از رقابت ۲ هزار نفر در کنکور سراسری کارشناسی ارشد به میزبانی شهر لار خبر داد. نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد خردادماه و نتایج نهایی آن پس از انتخاب رشته داوطلبن در اوایل شهریور اعلام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی لارستان از رقابت ۲ هزار نفر در کنکور سراسری کارشناسی ارشد به میزبانی شهر لار خبر داد. علی طاهری در حاشیه برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در گفت و گو با میلادلارستان، اظهار داشت: در کل کشور ۶۷ شهرستان براساس مجوز وزارت علوم، مجاز به برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد هستند.  وی با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی است که این آزمون در شهر لار برگزار می شود، افزود: امسال نزدیک به ۲ هزار متقاضی در ۲ حوزه امتحانی از شهرستان‌های جنوب استان پهناور فارس در شهر لار در کنکور کارشناسی ارشد شرکت دارند.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی لارستان با اشاره به اینکه این آزمون‌ها در ۸۰ رشته تحصیلی در حال برگزاری است، تصریح کرد: آزمون‌ها دیروز و امروز ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در ۴ نوبت صبح و عصر در حال اجراست.

طاهری با بیان اینکه حوزه امتحانی خواهران در ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی شهر لار و حوزه برادران سالن‌های مجتمع غدیر در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ۷۰ درصد از متقاضیانی که حوزه امتحانی لارستان را برای آزمون انتخاب کرده اند آقایان و ۳۰ درصد آنها بانوان هستند.

بنابر این گزارش در استان فارس امسال ۵۰ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند که در شهرهای شیراز، فسا، جهرم، اقلید، کازرون و لار آزمون می‌دهند. نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد خردادماه و نتایج نهایی آن پس از انتخاب رشته داوطلبن در اوایل شهریور اعلام می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین