شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افزایش جمعیت زمینه توسعه و اقتدار کشور را پدید می‌آورد

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار کشور بر پایه جمعیت است، گفت: ایران اسلامی در کنار بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نو، می‌تواند با داشتن…

امام جمعه موقت لارمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار کشور بر پایه جمعیت است، گفت: ایران اسلامی در کنار بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نو، می‌تواند با داشتن جمعیتی جوان به اقتدار دست یابد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بیان اینکه با حضور ۲۷۰ شهید که ۱۷۵ نفر از آن عزیزان غواص بودند، کشور به عطر شهدا معطر شد، اظهار داشت: این غواصان خط‌شکن کربلای چهار با کمک اطلاعاتی آمریکا و منافقین به دام افتادند و به افتخار شهادت نائل شدند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه حضور این شهدای عظیم‌الشأن در این برهه از زمان دارای پیام‌های متعددی است، تصریح کرد: هرکس در راه اسلام از جان و مال خود مایه گذارد، در دنیا و آخرت عزتمند می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدا بخاطر عشق به ولایت از جان خود گذشتند، خاطرنشان کرد: ما هم باید به تبعیت از شهدا اندیشه، حرکت و موضع‌گیری‌هایمان را به پیروی از ولایت فقیه قرار دهیم.

حجت‌الاسلام رمضانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها منطقه خاورمیانه را با توطئه‌های خود به قتلگاه جامعه بشری تبدیل کرده‌اند، عنوان کرد: نمونه اخیر آن کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن است.

وی با اشاره به دغدغه رهبری در افزایش جمعیت ایران تصریح کرد: یکی از محققین آمریکایی گفته است اگر جمعیت ایران به ۱۲۰ میلیون نفر برسد، قدرت جمهوری اسلامی ایران به بی‌نهایت خواهد رسید.

امام جمعه موقت لار بیان کرد: دشمنان کشور ما سال‌هاست که با استفاده ابزاری از رسانه‌ها و با تأکید بی‌رویه بر داشتن آرامش با فرزند کمتر، به مقابله با افزایش جمعیت کشور ایران پرداخته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار کشور بر پایه جمعیت است، تصریح کرد: جمعیت جوان فعال و بااستعداد می‌تواند به توسعه، رشد و پیشرفت کشور کمک شایانی کند و ایران اسلامی در کنار بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نو، می‌تواند با داشتن جمعیتی جوان به اقتدار دست یابد.

وی با هشدار نسبت به کاهش جمعیت افزود: با روند کاهش جمعیت در جامعه، اقتصاد هم به رکود و عقب‌ماندگی دچار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین