شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

جوابیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مطلب میلاد و 2 پروژه نیمه تمام

چندی پیش میلاد لارستان لیستی از ۱۰ پروژه نیمه تمام منطقه را ارائه نمود و از مسئولان درخواست پیگیری و پاسخ نمود. بر همین اساس روابط عمومی اداره کل راه…

چندی پیش میلاد لارستان لیستی از ۱۰ پروژه نیمه تمام منطقه را ارائه نمود و از مسئولان درخواست پیگیری و پاسخ نمود. بر همین اساس روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ،

در خصوص ۲ پروژه جوابیه ای ارسال نموده است. در این جوابیه که به نقل از نصرالله شاکری مدیریت فنی و اجرایی این اداره کل می باشد آمده است:

 در روزنامه ی میلاد لارستان به شماره ی ۱۰۴۶ مورخه ۳۰/۰۱/۹۶ مطالبی تحت پیرامون پروژه های بر زمین مانده ی لارستان به چاپ رسیده که لازم است در خصوص ساختمان اداره بیمه سلامت و کتابخانه مرکزی لارستان توضیحاتی داده شود .

در نشریه ی مذکور ادعا شده ” پروژه ی ساختمان اداره بیمه سلامت سالها پیش مراحل آن آغاز و کماکان بدون هیچ اقدام و عملی برای به انجام رساندن آن رها شده است ” در حالیکه این ساختمان سال ۹۴ شروع و توانسته پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی را به خود اختصاص دهد و هم اکنون نیز کارگاه آن فعال است . شایان ذکراست تصویر منتشر شده از اداره بیمه ی سلامت مربوط به ساختمان دیگری است .

همچنین در خصوص ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان که اذعان شده ” در ۴ سال اخیر کمترین اقدام برای اتمام آن صورت گرفته است ” همانطور که مستحضرید پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در زمان ادغام وزارت مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری ادامه ی عملیات آن به این اداره کل محول شد که تا آن زمان کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را دارا بود . هم اکنون اخذ انشعاب آب و برق و اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی آن انجام شده و نازک کاری های آن در حال اجراست .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوابیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مطلب میلاد و 2 پروژه نیمه تمام”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین