سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در نمایشگاه سلامت

 ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در نمایشگاه هفته سلامت از روند کیفیت نمایشگاه جویا شده و با مردم به گفتگو پرداخت. به…

 ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در نمایشگاه هفته سلامت از روند کیفیت نمایشگاه جویا شده و با مردم به گفتگو پرداخت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان وی در مصاحبه با برنامه رادیو سلامت مستقر در نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه آشنایی مردم با موضوعی است که هرساله سازمان بهداشت جهانی آنرا بزرگترین دغدغه مردم جهان میداند.

وی گفت: امسال نیز با انتخاب موضوع “بیایید درمورد افسردگی حرف بزنیم ” معضلی که اکثر مردم با آن درگیر می باشند  مطرح شده است. متاسفانه میزان آگاهی مردم از این معضل بسیار محدود بوده و  ایران نیز با اولویت قرار دادن این موضوع و اتتخاب شعار « زندگی سالم، با نشاط و امید » در خصوص ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه اهمیت دادن به سلامت روحی افراد تلاش می کند.

 رئوفی در ادامه دومین هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه فعالیت ها و عملکرد های دانشکده به ویژه با آغاز طرح تحول سلامت دانست تا مردم با نحوه اجرای این طرح به نحو احسن و تجمیعی آشنا شوند.

گفتنی است در پایان این نمایشگاه به قید قرعه هدایایی  از سوی ریاست و روابط عمومی دانشکده به رسم یادبود به ۱۸ نفرازشرکت کنندگان اهدا شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در نمایشگاه سلامت”

  1. ميلاد گفت:

    وزیر بهداشت مركز جامع ناباروري جهرم را افتتاح خواهد کرد
    دكتر قهرمان بمانا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جهرم امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح مركز جامع ناباروري جهرم خبر داد و گفت: وزیر بهداشت اين مركز را فردا ۱۲ارديبهشت ماه همزمان با ۱۴مركز ديگر ناباروري كشور از طريق ويدئوكنفرانس افتتاح خواهد کرد.
    وي با اشاره به اينكه مركز ناباروري جهرم از جمله اولين مراكز استان فارس است كه با تعرفه‌ی دولتی خدمات‌رساني مي‌كند، افزود: مراجعان فقط ۱۵درصد هزينه‌ی درمان را خواهند پرداخت.

    دكتر بمانا ادامه داد: در اين مركز روش‌هايی نوين باروری شامل آی.يو.آی، ميكرواينجكشن، آ.وی.اف، فريز جنين، تخمك و اسپرم و … ارائه مي‌شود.
    معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جهرم یادآور شد: تجهيزات اين مركز بسيار به روز است و با اعتبار ۲ميليارد و ۱۰۰ميليون تومان خريده شده است.

  2. ناشناس گفت:

    خیلی زحمت کشیدند .میلاد اینقد سطح خبرات رو پایین نیار

  3. محمدیان گفت:

    سلام
    اصلا چه لزومی داره ایشون بازدید کنن!!!!!
    ایشون بعنوان متولی باید خودشون حضور داشتن و به مردم توضیح بدن..

  4. ناشناس گفت:

    بازدید چه معنی میده
    کسی از کار خودش بازدید میکنه
    باید حضور داشتن و به گلایه های مردم جواب میدادن

  5. ناشناس گفت:

    نمایشگاه امسال به جز چند کنسرت و نمایش و قرعه کشی جوایز که ربطی به بهداشت و درمان نداشت از لحاظ آموزشی حرفی برای گفتن نداشت

  6. محمدی گفت:

    خانم دکتر متاسفم که برنامه هفته سلامت امسال شما از پارسال خیلی بدتر بود اصلا حرفی برای گفتن نداشت …
    خودتون هم متوجه شدین.
    متاسفانه دارین به عقب برمیگردین

  7. من گفت:

    واقعا کاراشون مسخره است. بیشتر شبیه طنزه تا یک کار مفید. سال گذشته در حسینیه سیدالشهدا نمایشگاه هفته سلامت برگزار کردن. دستگاه فشار خونشون که خراب بود. مردم بیچاره فشار همشون و بالا نشون می داد. در صورتی که اینطور نبوده.یک خانم وحشت کرده بود و غصه می خورد. موضوعش دیابت بود وقتی پرسیدم در لار متخصص دیابت یا غدد هم هست؟ گفتن نه ……کلی بهشون خندیدم ….. متاسفم برای مردم لار…..واقعا این مردم حیفن که همچین مسئولایی داشته باشن…..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین