جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اولین دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن در لارستان برگزار شد

میلاد لارستان: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری نخستین دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن با حضور ۴۳ نفر در لارستان خبر داد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری نخستین دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن با حضور ۴۳ نفر در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری نخستین دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن در لارستان خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۴۳ نفر از مربیان قرآن با همت موسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) لارستان و همکاری اداره امور قرآنی استان فارس برگزار شد.

وی افزود: این دوره یکی از طرح‌های اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوده که به مدت دو روز (پنج شنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه) در سالن مکتب الزهرا (س) لارستان برگزار شد.

موسوی ادامه داد: استاد این دوره طاهره قانع از شیراز بود که به لارستان اعزام شد و مباحثی در خصوص روش تدریس و چگونگی استفاده از وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری بهتر قرآن کریم ارائه داد.

 اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس تأکید کرد: در پایان این دوره ۲۰ ساعته تمام شرکت‌کنندگان در آزمون عملی روش تدریس شرکت کردند که گواهی پایان دوره با تایید اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

وی با تصریح اینكه اکثر شرکت کنندگان دوره از مربیان قرآن روستایی و طلبه‌های حوزه علمیه بوده‌اند، گفت: هدف از این طرح آشنایی معلمین قرآن با روش‌های جدید تدریس و نحوه جذب مخاطبان بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین