سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

از کارگران نمونه شهرستان لارستان تجلیل شد

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، معاون سیاسی فرمانداری و معاون مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، معاون سیاسی فرمانداری و معاون مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته کارگر در مراسمی  که با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری، سید هادی حسینی معاون فرهنگی ادارة کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس،سرهنگ دیندارلو فرماندهی انتظامی شهرستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، مهدی قاسمی معاون اداره کل و رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، محمد حسن قوامی رئیس خانة کارگر شهرستان جمعی از روسای ادارات شهرستان و کارگران و خانواده های آنها در محل تالار وحدت شهر لار برگزارشد؛ از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با گرامیداشت این هفته توجه نمودن به کارگران را مهمترین اصل توسعه اقتصاد درجامعه عنوان کرد و گفت: اگر به کارگر بها داده شود قطعا کارگر هم به کاری که انجام میدهد بها خواهد داد و این عمل باعث رونق اقتصاد در جامعه خواهد شد.

معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی فارس هم با بیان اینکه کارگران لارستانی با کمترین امکانات و حقوق سنگر تولید را حفظ کرده اند و اجازه نداده اند که بیگانگان نگاه چپ به کشور ما داشته باشند، گفت: استادیوم ورزشی نیمه کاره کارگران لارستان طی یکی دوماهه آینده با تزریق بودجه فعال سازی خواهد شد.

سید هادی حسینی کارگران را ستون فقرات تولید و اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: نیروی کار و کارگران در جامعه ما در هر کجا که نیاز شده است با جامعه  و اهداف نظام همراه شده اند.

در ادامه محمد حسن قوامی رئیس خانة کارگر شهرستان لارستان هم با اینکه کارگران در این منطقه با توجه به کلاس هایی که از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان صورت می گیرد بصورت تخصصی کارها را  آموزش می بینند اما کارگران بیگانه با ورود به کارها باعث ایجاد برخی مشکلات شده اند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرستان لارستان تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین