جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان

نامزدها نباید با تخریب دیگران نردبانی برای صعود خود ایجاد نمایند

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه نامزدها نباید با تخریب دیگران نردبانی برای صعود خود ایجاد نمایند، گفت: باید نامزدها به ارزش ها و هنجارهای موجود در پایبند باشند.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه نامزدها نباید با تخریب دیگران نردبانی برای صعود خود ایجاد نمایند، گفت: باید نامزدها به ارزش ها و هنجارهای موجود در پایبند باشند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با اشاره به اینکه انتخابات و آنچه امروزه به دنبال آن هستیم رهآورد خون شهدا و انقلاب است، اظهار داشت: اینکه مردم در سرنوشت خود به صورت مستیم نقش دارند بزرگترین رهآورد انقلاب و خون شهداست که باید از آن دفاع و حراست کرد.

وی افزود: یکی از اولی ترین و بزرگترین نتایجی که انقلاب اسلامی داشته است همین حق رایی است که مردم جمهوری اسلامی از آن برخوردار هستند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه دولت هایی که نتوانسته اند بین آزادی و امنیت ثبات و ارتباط برقرار کنند، شکست خوردند، تصریح کرد: امام راحل(ره) این ارتباط را دز انقلاب اسلامی ایجاد نمودند و آزادی و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه افرادی که به عنوان نامزد نام نویسی کرده اند جز نخبگان جامعه هستند، ادامه داد: همه کاندیداها باید در چارچوب قانون عمل کنند و نباید اخلاق و ارزش های خود را سیاسی کنند بلکه باید ارزش ها و سیاست را اخلاقی نمایند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدها نباید با تخریب دیگران نردبانی برای صعود خود ایجاد نمایند، یادآور شد: باید نامزدها به ارزش ها و هنجارهای موجود در پایبند باشند.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان با بیان اینکه اگر امروزه ما از تمامی فرصت هایی که جمهوری اسلامی ایجاد شده استفاده کنیم به طور قطع بازگشت به عقب نخواهیم داشت، تاکید کرد: باید از این فرصت ها بصورتی قانونمند استفاده کرد و گر توانستیم این گونه عمل کنیم نسل های اینده نیز از این فرصتها میتوانند بهره ببرند.

عالی ترین مقام دولت در لارستان وظیفه هیئت نظارت را فراهم آوری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: نامزدها به گونه ای تبلیغ نکنند که امنیت و آرامش مردم دچار تهدید شود تا این انتخابات با کمال آرامش و با مشارکت حداکثری مردم صورت گیرد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان، رییس دادگستری لارستان، رییس اطلاعات لارستان، دادستان لارستان و همچنین عضو هیئت رئیسه نظارت بر انتخابات شهرستان لارستان درخصوص قوانین انتخابات، نحوه تبلیغات کاندیداها و …. به سخنرانی پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین