جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان خبر داد

آغاز بکار نخستین کلینیک جراحی تومورهای مغز و نخاع در لارستان

میلاد لارستان: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان آغاز بکار رسمی نخستین کلینیک تخصصی جراحی تومورهای مغز و نخاع در این شهرستان و جنوب فارس خبر داد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان آغاز بکار رسمی نخستین کلینیک تخصصی جراحی تومورهای مغز و نخاع در این شهرستان و جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ دکتر ناصر سلمانی در یک نشست خبری و همزمان با شروع فعالیت نخستین کلینیک تخصصی جراحی تومورهای مغز و نخاع برای نخستین بار در جنوب استان فارس و در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان، اظهار داشت: کلینیک تخصصی تومور بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از چند پزشک متخصص تشکیل شده که کار بررسی، تشخیص و درمان تومورهای مغزی و نخاعی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به عنوان یک بیمارستان مادر در منطقه جنوب فارس محسوب می شود که ۳ بیمارستان را بطور مستقیم تحت پوشش دارد، افزود: علاوه بر آن بیماران زیادی را از شهرستانهای جنوب و شرق فارس و غرب استان هرمزگان را خدمات دهی می کند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز خرسندی از تجهیزات و متخصصین ماهر و متعهد در این بیمارستان، تصریح کرد: امید می رود با راه اندازی کلینیک تخصصی تومور مغز و نخاع در لارستان، بتوان خدمات مطلوبی به مردم ارائه داد.

این مسئوول ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از درمانگاه تخصصی هاشمی زاده بیمارستان امام رضا(ع) و همچنین راه اندازی بیمارستان تشخیص سرطان مرحوم صالح پور فعالیت های تخصصی تر را گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه نحوه محاسبه اخذ هزینه خدمات در این کلینیک با نرخ دولتی انجام می شود، یادآور شد: محل استقرار این کلینیک در محل درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) لارستان است.

سلمانی از همکاری و حمایت های دکتر رئوفی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست، دکتر مهران صداقت از اعضای تیم پزشکی کلینیک تخصصی تومور مغز و اعصاب بیمارستان امام رضا(ع)، گفت: در طول ۴ ماه اخیر بیش از ۱۰ عمل جراحی پیشرفته تومور مغزی انجام شده است که پیش از این در طول یک سال فقط ۲ عمل انجام شده بود.

این متخصص و جراح مغز و اعصاب با ابراز خرسندی از امکانات مختلف میکروسکوپ ها، mri و غیره موجود در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران پس از عمل و جلوگیری از عوارض ناشی از آن یک تیم از متخصصان حاذق در قالب کلینیک تخصصی تومور بیمارستان لارستان تشکیل شد.

وی با ابراز امیدواری از قول مساعد مسئوولان برای تجهیز و رفع کمبودهای جزیی مورد نیاز برای انجام خدمات تخصصی تر و کاهش وقت عمل تصریح کرد: ویزیت بیماران در این کلینیک به طور موقت در روزهای سه شنبه بعداز ظهر هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۱ آمده در درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) با نرخ مصوب دولتی و بیمه ای است و در صورت نیاز به عمل جراحی در طول هفته برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم پزشکی کلینیک تخصصی مغز و اعصاب بیمارستان امام رضا(ع) لارستان شامل دکتر مهران صداقت جراح مغز و اعصاب، دکتر نوید عبدی متخصص پاتولوژی، دکتر هادی فروزان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر محمدامین ناظر مظفری متخصص رادیولوژی و اُنکولوژی و خانم احمدی راد دستیار جراح مغز و اعصاب تشکیل شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین