شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

برپایی نمایشگاه «مهدویت» در لارستان

مایشگاه «مهدویت» به مدت سه شب در امامزاده میرعلی ابن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود. سیدیعقوب مصطفوی مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری سه شب مراسم در تاریخ…

مایشگاه «مهدویت» به مدت سه شب در امامزاده میرعلی ابن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود. سیدیعقوب مصطفوی مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری سه شب مراسم در تاریخ های ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه به مناسبت نیمه شعبان مصادف با میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) خبر داد و ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی ، نمایشگاه «مهدویت» با ۱۲ غرفه در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفوی افزود: از ابتدای ماه شعبان و با آغاز اعیاد و میلاد ائمه اطهار(س) خادمان افتخاری این مکان مقدس با آذین بندی، چراغانی و پخش شیرینی به طور متناوب به استقبال این جشن های نورانی رفته اند. وی با اشاره به اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی مختلفی در این آستان مقدس برگزار می شود، افزود: برپایی سخنرانی های معرفتی و اخلاقی، مولودی خوانی توسط ذاکرین اهل بیت(ع) و توزیع شیرینی و شربت از برنامه های این حرم مطهر است.

مصطفوی با بیان اینکه در این نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مهدوی بصورت رایگان سخنرانی، تصاویر، فیلم به شکل مجازی پخش و توزیع خواهد شد، بیان کرد: با هدف حمایت از اقتصاد مقاومتی و ترویج صنایع دستی آثار هنرمندان رشته های مختلف با محوریت هنرهای اسلامی در این نمایشگاه راه اندازی خواهد شد.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان تصریح کرد: مراسم احیاء شب نیمه شعبان (امشب) از ساعت ۱۲ شب در محل این آستان مقدس برگزار می شود که قرائت ادعیه و زیارات مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین(ع)و آل یاسین، دعای کمیل  در این شب صورت می گیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین