چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زائران ‌بقعه میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان رایگان ویزیت شدند

 قریب ۱۰۰ نفر از زائران و مجاوران آستان امامزاده حضرت میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به‌صورت رایگان ویزیت شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایکنا، دارالشفاء امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) با…

 قریب ۱۰۰ نفر از زائران و مجاوران آستان امامزاده حضرت میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به‌صورت رایگان ویزیت شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایکنا، دارالشفاء امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) با حضور پرسنل معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اقدام به انجام تست‌های پزشکی مورد نیاز مردم کرد. در این برنامه  ۹۳ نفر از آقایان و بانوان ازلحاظ میزان قند و فشارخون به‌صورت رایگان تست شدند.

برنامه‌های دارالشفاء امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) که از چند سال پیش و با استقرار در یک اتاق آغاز شده بود؛ از چند روز پیش با افتتاح ساختمانی خیرساز و موقوفه مرحومه حاجیه سکینه عرب‌زاده و با هزینه‌ای بالغ ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان در محیط مناسب‌تری ادامه پیدا کرده است. این مجموعه شامل اتاق پزشک، تزریقات و سالن انتظار مریض است و با حضور ۲۵ پزشک افتخاری عمومی و پزشکان متخصص در زمینه‌های زنان و زایمان، اطفال، و متخصص مغز و اعصاب بعد از نماز مغرب و عشا به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین