یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل از ماماهای برتر دانشکده علوم پزشکی لارستان

طی مراسمی از با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لار از ماماهای برتر این دانشکده تقدیر شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان طی…

طی مراسمی از با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لار از ماماهای برتر این دانشکده تقدیر شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان طی مراسمی با حضور رئوفی رئیس دانشکده  و برخی خیرین حوزه سلامت لارستانف از ماماهای برتر این دانشکده قدردانی به عمل آمد.

 
در این مراسم  ریاست دانشکده در ابتدا  به نقش مهم و حیاتی ماما در اهدای زندگی به نوزادان اشاره کرد و گفت: با شروع طرح تحول سلامت نقش ماما در حفظ و تأمین سلامت مادر و جنین و سپس نوزاد پررنگ تر شده و تا سال های بعد تولد مراقبت های ویژه از مادر و نوزاد توسط ماما صورت می پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه لارستان در زمینه ترویج زایمان طبیعی در بین دانشگاههای کل کشور اذعان داشت: خوشبختانه با وجود ماماهای پرتلاش و دلسوز در زمینه ترویج زایمان طبیعی و تأمین سلامت مادر و جنین، دانشکده علوم پزشکی لارستان  به موفقیت های چشمگیری دست یافته و توانسته در بین۱۶ دانشگاه برتر کشور دراین زمینه قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از ۸ مامای نمونه و همچنین از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی که در تهران برگزار شده بود تجلیل به عمل آمد.  در حاشیه این مراسم گروه سرود طه و گروه تئاتر به اجرای مراسم پرداختند

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل از ماماهای برتر دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    چرا اینقدر بین ماماها با پرستارا فرق قائل میشین هدیه روز پرستار دو ساله که ندادین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین