شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دست اندرکاران امر انتخابات باید بی طرفی کامل را رعایت کنند

میلاد لارستان: معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان  گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مسعود راسخی در جلسه توجیهی آموزشی اعضای شعب بخش مرکزی لارستان افزود: مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند و وظیفه اصلی مجریان و برگزارکنندگان انتخابات امانت داری و قانون مداری است.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما، برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است وهمه دست اندرکاران انتخابات واعضای شعب باید با اجرای دقیق دستورالعمل های انتخاباتی اعتماد مردم را جلب کنند.

راسخی مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهمترین ویژگی  یک حکومت مردمی دانست و افزود: خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم کشورمان با حضور خود در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات برگزار شده اهمیت حضور خود در صحنه را به خوبی به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه کشور ایران در بین نظام های سیاسی دنیا حرف اول را می زند؛گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز اهمیت است و به حول و قوه الهی  و با حضور آگاهانه و حداکثری مردم، پرشور برگزار می شود.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ادامه داد: از مجموعه مجریان انتخابات انتظار می‌رود در این زمینه کاملاً بی طرفی را رعایت کنند و طبق قانون هرگونه جانبداری و فعالیت انتخاباتی در محل اخذ رای تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد خواهد شد.

راسخی مجریان انتخابات را نمایندگان و امین مردم برشمرد و با بیان اینکه تمامی اعضا شعب اخذ رای می بایست تعامل سازنده با ناظران و بازرسان انتخابات داشته باشند؛افزود: همه دقت لازم را داشته باشند  و نگذارند حتی یک رای هم جابجا و  خدایی نکرده یک رأی از حق کسی نادیده گرفته شود و سعی کنید در فرایند برگزاری انتخابات حقی از مردم، ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شعبه باید به  قوانین انتخابات مسلط باشند و در فرایند انتخابات با دقت و حوصله مدیریت کنند؛خاطر نشان کرد:تمامی دست اندرکاران امر انتخابات شهرستان  می بایست قانون و آیین نامه انتخاباتی را کاملا مطالعه کرده و آن را مراعات کنند.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان اظهار داشت: تمامی فرایند های مربوط به برگزاری انتخابات به خوبی انجام شده است و امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات پرشور ،سالم و قانونمندی باشیم.

راسخی با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان گفت: قانونمندی، تخصص و کارآمدی، امانتداری، مسئولیت پذیری و اخلاق مداری را می توان از مهم ترین ویژگی های مجریان انتخابات برشمرد.

معاون فرماندار لارستان،آرامش و امنیت را از رکن های مهم برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: یکی از وظیفه های اصلی مجریان انتخابات فراهم کردن حضور پرشکوه و با نشاط مردم در روز اخذ رای است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان میزنند؛ افزود:لازم است در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و به دشمنان نشان دهیم که همچنان روحیه انقلابی در دفاع از انقلاب و اسلام در بین مردم کشورمان وجود دارد.

در ادامه این نشست نیز محمد ابراهیم ایزدی عضو هیات اجرایی و مسئول آموزش ستاد انتخابات شهرستان نیز آموزش های لازم را ارائه نمود.

همچنین ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان و عبدالرسول مقتدایی و احمد شریفی از اعضاء هیات نظارت بر انتخابات شهرستان هم نکاتی را به اعضا شعب اخذ رای یاداور شدند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین