سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 31
مدیرکل راه وشهرسازی لارستان خبرداد:

پیشرفت مطلوب 5 پروژه‌ اقتصاد مقاومتی حوزه راه در منطقه

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به تعریف پنج پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه راه و شهرسازی از افتتاح دو مورد از این طرح‌ها در سال گذشته خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به تعریف پنج پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه راه و شهرسازی در این منطقه از افتتاح دو مورد از این طرح‌ها در سال گذشته و بهره‌برداری از مابقی آنها تا پایان امسال خبرداد.

محمدرضا باقری‌فرد، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان عنوان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی پنج طرح ساخت و توسعه راه‌ در لارستان تعریف شده که شامل «ساخت محور خنج – پل اسلام‌آباد »، «ساخت محور اصلی مهر به دارالمیزان»، «تبدیل محور فرعی لار – لامرد به راه اصلی»، «بهسازی راه فیروزآباد – قیر – خنج» و «بهسازی راه اصلی لامرد – خنج» است.

باقری‌فرد افزود: احداث محور خنج-پل اسلام‌آباد به طول ۶۸ کیلومتر نخستین طرح اقتصاد مقاومتی لارستان درحوزه راهسازی است که دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان طول محورهای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دردست اجرای این منطقه را ۱۱۷ کیلومتر اعلام کرد و افزود: ساخت محور اصلی مهر به دارالمیزان به طول ۴۰ کیلومتر به پایان رسیده که پس از پایان احداث دو پل دو دهنه‌ای ۵۰ و ۴۰ متری در این مسیر افتتاح خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی  وی با بیان اینکه عملیات تبدیل محور لار – لامرد به راه اصلی سال گذشته به پایان رسید،‌ گفت: بهسازی راه فیروزآباد- قیر- خنج به طول پنج کیلومتر به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده که امسال به بهره‌برداری می‌رسد و بهسازی راه اصلی لامرد – خنج به طول ۱۸ کیلومتر نیز ۷۰درصد پیشرفت کرده و به زودی به پایان می‌رسد.

باقری‌فرد همچنین از شروع احداث پروژه احداث راه در محور خنج- کاریان خبر داد و افزود: طول این پروژه ۴۲ کیلومتر و اعتبار اولیه پیش‌بینی شده برای آن نیز ۹۰۰ میلیارد ریال است و این طرح از سوی خیرین راه‌ساز در دست ساخت است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین