جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام قاطع آمریکا به ایران

رییس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا سفر رییس جمهور این کشور به منطقه را «ارسال پیامی قاطع به ایران» دانست. «جان مک‌کین» سناتور جمهوریخواه آمریکا و رییس کمیته نیروهای مسلح…

رییس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا سفر رییس جمهور این کشور به منطقه را «ارسال پیامی قاطع به ایران» دانست.

«جان مک‌کین» سناتور جمهوریخواه آمریکا و رییس کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور سفر روز شنبه «دونالد ترامپ» رییس جمهور ایالات منحده به عربستان را ارسال «پیامی محکم» ازسوی واشنگتن و متحدانش به ایران مبنی بر آمادگی جهت متوقف نمودن تلاش‌های ایران در بی‌ثبات‌سازی منطقه نامید. به نوشته «واشنگتن اگزمینر»، جان مک کین در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «فاکس نیوز» در این زمینه گفت: «اگر قصد داریم قاطعانه و با قدرت مانع تلاش‌های مداوم ایران در منطقه شویم، به یقین این سفر گام مهم رو به جلو خواهد بود.»

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، وی افزود که سفر ترامپ به عربستان برای ترمیم روابط به سردی گراییده عربستان با آمریکا در دوران «باراک اوباما» رییس جمهور سابق، لازم بود. سناتور ایالت آریزونا ادامه داد: «فکر می‌کنم که جهان عرب به ویژه دوستان سنتی ما، اینک از این سفر خشنود و امیدوار هستند زیرا روابط بین ما و آن‌ها بسیار تیره و تار شده بود و بر این باور‌م که این سفر موفقیت‌آمیز و مهم خواهد بود.»

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین