جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۳ فرماندار متخلف در فارس شناسایی شدند

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از شناسایی ۳ فرماندار متخلف در تبلیغات انتخاباتی و کاهش ۶۸ درصدی تخلفات انتخاباتی در استان فارس خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از شناسایی ۳ فرماندار متخلف در تبلیغات انتخاباتی و کاهش ۶۸ درصدی تخلفات انتخاباتی در استان فارس خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم ، علی القاصی‌مهر اظهار داشت: از مجموع ۸۹ نفر متخلف که در امر انتخابات فعالیت غیرقانونی داشته‌اند، ۱۱ نفر آنان مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی که ۳ نفر از آنان فرماندار شهرستان بودند و پرونده تخلفات انتخاباتی برای آنان ثبت شده و در حال پیگیری است. وی با بیان اینکه مهم‌ترین اتهامات مسئولان متخلف در انتخابات، استفاده از امکانات دولتی در امر انتخابات و طرفداری از نامزد انتخاباتی خود گزارش شده است افزود: درمدت این دوره از تبلیغات به تعداد ۱۳۲ نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی تذکر داده شده که بیشترین تخلفات در شهرستان شیراز گزارش داده شده است.

القاصی مهر در خطاب به مردم استان گفت: امروز مردم استان فارس نشان دادند آنچه که امروز پیروز میدان است مردم هستند زیرا حضور پرشور آنان بیانگر حمایت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. القاصی تعرض به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را در شیراز تایید کرد و گفت: در این درگیری حضور به موقع نیروی انتظامی استان مانع از درگیری بین هواداران شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین