سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در جهت تعاملات اداری و مبارزه با مقولهٔ زمین‌خواری دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی…

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در جهت تعاملات اداری و مبارزه با مقولهٔ زمین‌خواری دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان دیدار کرد. باقری فرد اظهار کرد: در این جلسه در خصوص صدور اسناد مالکیت بر روی اراضی ملی و دولتی واقع در حریم و محدوده شهرها مطالبی از سوی هر دو مدیرکل مطرح شد.

وی افزود: با توجه به نیاز هر دو مجموعه جهت تعاملات در راستای مبارزه با مقولهٔ زمین‌خواری مقرر شد اقدامات مثبتی در جهت رفع مشکلات ثبتی پیش روی این اداره کل صورت پذیرد و با این اقدام طبیعتاً پرونده‌های قضایی کمتری را خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بیان کرد: از آنجا که اداره کل راه و شهرسازی لارستان عزم جدی خود را برای جلوگیری از تضییع حقوق دولتی بیش از پیش بر همگان متصور ساخته است، هم‌اکنون با همراهی مجموعهٔ ثبت اسناد و املاک می‌تواند اقدامات اساسی خود را تکمیل و روند صدور اسناد پس از طی مراحل قانونی را به نحو بهتری دنبال کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین