شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع توانبخشی خیریه احسان خنج

میلاد لارستان: طی مراسمی، کلنگ احداث ساختمان مجتمع توانبخشی خيريه احسان خنج به زمین زده شد.

طی مراسمی، کلنگ احداث ساختمان مجتمع توانبخشی خيريه احسان خنج به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ امين قائدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خنج در این رابطه در گفتگو با دفتر خبر، گفت: در حال حاضر در شهرستان خنج، ۲۴۲ بيمار زير پوشش بهزيستي وجود دارد كه خدمات مختلفی از جمله ارتوپدي فني، ژنتيك، مشاوره، روانشناسي باليني و تغذيه به آنها داده می‌شود كه از اين تعداد، ۵۶ نفر مربوط به خدمات كاردرمانی، ۳۰ نفر گفتار درمانی، ۱۲۰ نفر شنوایی سنجی و ۴۷ نفر نیز مربوط به فيزیوتراپی می‌باشند که ما مجبوريم به دلیل نبود مركز توانبخشی در شهرستان، آنها را به شيراز اعزام نمایيم.

وی ادامه داد: احداث اين مجتمع نه تنها گامی مؤثر برای خدمات‌رسانی به بيماران تحت پوشش است، بلكه می‌توانيم به شهرستان‌های همجوار نيز خدمات رسانی انجام دهیم.

رئیس اداره بهزیستی خنج اظهار داشت: اين مجتمع در زمينی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع بوده كه از سوی موسسه خيريه احسان از شهرداری خريداري شده است و ان‌شاءالله با ۷۰۰ متر مربع زير بنا در دو طبقه ساخته می‌شود كه قابليت توسعه تا دو برابر را دارد.

قائدی با بیان اینکه مبلغ ۷ ميليارد ريال هزينه اوليه ساخت اين مجتمع را آقای اسماعيل شهرياری يكی از نيكوكاران شهر خنج تامين و پرداخت كرده است، گفت: برای اين مجتمع توانبخشی، بخش‌های كاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بينایی سنجی و  فيزيوتراپی در نظر گرفته شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین