شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هشدار امروز امام خامنه ای در خصوص یک مساله مهم

رهبر انقلاب عصر امروز در مراسم شب خاطره دفاع مقدس در حضور رزمندگان سال های دور و نزدیک همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنان مهمی از تلاش عده ای…

رهبر انقلاب عصر امروز در مراسم شب خاطره دفاع مقدس در حضور رزمندگان سال های دور و نزدیک همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنان مهمی از تلاش عده ای جهت حذف فرهنگ ایثار و شهادت از کتب درسی سخن گفتند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، در این مراسم ایشان در سخنان خود افزودند: نگذارید این حادثه‌ی معجزه‌نشان دفاع مقدس فراموش شود؛ کسانی برای ضعیف کردن این حقیقت در واقعیت زندگی و ذهن ما انگیزه دارند؛ همان کسانی که برای کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و به آن‌ها ابلاغ می‌کنند و آن‌ها هم قبول می‌کنند که مسئله‌ی جهاد و شهادت را از مجموعه‌ی کتاب‌های معارف دینی و مدارس و دانشگاه حذف کنند؛ این ابلاغ شده است؛ گفته‌اند مسئله‌ی جهاد و شهادت را حذف کنید و آن‌ها هم قبول کرده و حذف کرده‌اند.

ایشان افزودند: همان انگیزه‌ها در داخل استمرار پیدا می‌کند و به شکل برخی خرده سیاست‌های فرهنگی دیده می‌شود. نباید غفلت کرد. جنگ و دفاع مقدس و شهادت را زنده نگه دارید

امام خامنه ای در ادامه اظهار داشتند:  کتاب‌ها و فیلم‌های دفاع مقدسی تزریق سیمان به پایه‌های انقلاب است. کتاب‌هایی که در مورد خاطرات دفاع مقدس نوشته و یا فیلم‌هایی که در این خصوص ساخته می‌شوند، فراتر از یک اثر هنری و یا ادبی صرف هستند و این آثار در واقع تزریق سیمان به پایه‌های انقلاب و هویت ملی و پیشرفت کشور است تا این پایه‌ها مستحکم‌تر و ماندگارتر شوند. بیان خاطرات دوران ۸ سال جنگ تحمیلی، استفاده از شیوه‌های هنری، ادبی و نو برای انتقال آنها به نسل جدید و پرهیز از اغراق در بیان آنها کاری بسیار با ارزش و مهم است.

ایشان ادامه دادند: انتقال این خاطرات به جامعه، یک صدقه و حسنه و یک انفاق بزرگ معنوی است و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند در واقع واسطه‌های رزق معنوی و الهی به کشور هستند. راهیان نور نیز از جمله این صدقات و حسنات است. خاطرات دوران دفاع مقدس یک ثروت ملی است و اگر تا ۵۰ سال آینده هم برای جمع‌آوری حقایق و خاطرات و گنجینه‌های آن دوران، کار و تلاش شود، باز هم به انتها نخواهیم رسید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هشدار امروز امام خامنه ای در خصوص یک مساله مهم”

  1. […] هشدار امروز امام خامنه ای در خصوص یک مساله مهم – میلا… […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین