جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور: طرح اذان تا اذان سینماها نیازمند تقویت و به‌روز شدن است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اذان تا اذان در ایام ماه رمضان را فرصتی برای خانواده ها و سینماگران دانست و گفت: مسئولان سینمایی سکانس‌هایی را هم به نمایش فیلم‌های مذهبی اختصاص دهند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اذان تا اذان در ایام ماه رمضان را فرصتی برای خانواده ها و سینماگران دانست و گفت: مسئولان سینمایی سکانس‌هایی را هم به نمایش فیلم‌های مذهبی اختصاص دهند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید جعفرپور ملت اجرای “طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماها” را گام مثبتی برای جلوگیری از رکود سینماها در این ماه دانست و گفت: طرح “اذان تا اذان” یکی از اقداماتی است که می‌تواند مانع از رکود اقتصادی سینماها و متضرر شدن سینماداران و تهیه‌کنندگان سینمایی شود؛ چراکه سینماگران چندین سال به دلیل عدم استقبال تماشاگران از سینماها در ساعات روزه‌داری آسیب مالی بسیاری دیدند و اگرچه ایده فعالیت سینماها از اذان مغرب تا اذان صبح راه‌حل مناسبی برای برون‌رفت از این مشکل بود اما این ایده نیاز به تقویت و به روز شدن دارد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح علاوه بر نجات سینماگران از ضرر اقتصادی، فرصت یک تفریح مناسب را برای جوانان در ساعات پس از افطار ایجاد می‌کند ضمن آنکه تخفیف در قیمت بلیت سینماها در ساعات روزداری مشوقی برای علاقه‎مندان برای حضور در سینماها محسوب می‌شود.

وی توصیه کرد: مسئولان سینمایی در ماه مبارک رمضان سئانس‌هایی را به نمایش فیلم‌های مذهبی اختصاص دهند و از نمایش آثاری که با روح این ماه معنوی در تضاد است خودداری کنند. جعفرپور همچنین از نیروی انتظامی خواست تمهیدات امنیتی مناسبی برای شب‌های ماه مبارک رمضان به دلیل حضور بیشتر افراد جامعه بیرون از خانه در این ساعات بیندیشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه حفظ شأن و امنیت خانواده‌ها و دیگر افراد در داخل سینماها برعهده خود آن‌ها و سینماداران است، اضافه کرد: اگرچه حفظ امنیت جامعه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است اما باید با در نظر گرفتن طرح مراقبتی ویژه ماه مبارک رمضان، کنترل بیشتری نسبت به فضای عمومی داشته باشند تا خانواده‌های متدین برای گریز از رفتار ناشایسته معدود افرادی، از تفریحات شبانه پس از افطار همچون سینماروی باز نمانند

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین