شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دستور رضاییان به مدیران فارس

 سرپرست استانداری فارس گفت: جذب کامل اعتبارات مبنای ارزیابی مدیران فارس است.  خلیل رضاییان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس اظهار داشت: مدیران باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در…

 سرپرست استانداری فارس گفت: جذب کامل اعتبارات مبنای ارزیابی مدیران فارس است.  خلیل رضاییان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس اظهار داشت:

مدیران باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در جذب كامل اعتبارات نشان دهند .

وی به تدوین و ابلاغ برنامه ششم توسعه كشور توسط مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: برنامه ششم توسعه كشور در حوزه‌های مختلف ازجمله توجه به اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه علم فناوری و تعالی و پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی تدوین‌شده و مدیران اجرایی باید با جدیت به این مهم جامه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: كارها باید بانظم و حساب‌شده انجام‌شده و نباید نبود مقطعی استاندار در استان سبب كوتاهی و کم‌کاری در عملكرد دستگاه‌ها شود. رضاییان ابراز داشت: قانون الحاق و ماده ۱۶ نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری مدیران باشد و باید اسناد به‌گونه‌ای تنظیم و در اختیار ذی‌حساب‌ها قرار گیرد كه تا پایان تیرماه كلیه اعتبارات جذب ۱۰۰درصدی شود.

سرپرست استانداری فارس افزود: استقرار مجدد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام مؤثر و مناسبی بود و استان فارس به‌عنوان استان پیشرو در بحث شروع به‌موقع فعالیت این سازمان در كشور مطرح است. وی به مقایسه سالانه اعتبارات استان پرداخت و اظهار داشت: اعتبارات استان در سال ۹۴ رشد قابل‌توجهی داشته به‌طوری‌که در بخش اعتبارات ملی با ویژگی استانی ۳۲درصد و در اعتبارات ملی ۴۴درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، رضاییان به اعتبارات ماده ۱۸۰ اشاره كرد ابراز داشت: اعتبارات ماده۱۸۰ استان در سال گذشته ۲۴۰میلیارد تومان بوده كه این رقم در سال ۹۴ به ۴۵۰میلیارد تومان رسیده است. وی تصریح کرد: تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام سبب شده تا سیاست‌گذاری شورای برنامه‌ریزی استان بر تخصیص اعتبارات برای تكمیل این پروژه‌ها انجام شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین