یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

بیایید خود را به امیرالمؤمنین پیوندبزنیم !

در حال استغفار و توبه کردن رو به خدا می‌کنیم و با قلب‌هامان متوجه امیر‌المؤمنین می‌گردیم؛ این شفیع عظیم، کسی که زبان و سخن و خون و زندگی‌اش، شفاعت و…

در حال استغفار و توبه کردن رو به خدا می‌کنیم و با قلب‌هامان متوجه امیر‌المؤمنین می‌گردیم؛ این شفیع عظیم، کسی که زبان و سخن و خون و زندگی‌اش، شفاعت و هدایت است. خود را به او پیوند می‌زنیم؟

آیا اتومبیلی را دیده‌اید که در راه خراب شده است و نمی‌تواند حرکت کند. آن را به ماشین سالمی می‌بندند تا حرکت کند. آیا برخی گیاهان را دیده‌اید که خودشان ساقه محکمی ندارند و نمی‌توانند استوار باشند و خودشان را به درخت محکمی متصل می‌کنند و بالا می‌روند؟

بیایید ما نیز همین‌گونه عمل کنیم.

ما نیز خود را به امیرالمؤمنین(ع) پیوند بزنیم. او ما را از این دنیای شگفت که همۀ وجودمان را آکنده کرده است، بالا می‌کشد.  (امام موسی صدر)


اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ والتّنَبیهَ وباعِدْنی فیهِ من السّفاهة والتّمْویهِ واجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.

خدایا روزی کن مرا در آنروز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزی که فرود آوردی در آن به بخشش خودت ای بخشنده ترین بخشندگان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین