پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ماه ضيافت الهي …

ماه مبارك رمضان ماه مهماني الهي، ماه خداترسي و تهذيب ماه تزكيه و تربيت، ماه نزول قرآن و برخي كتب آسماني ديگر بر روزه‌داران مبارك باد. ماه رمضان ماه پرهيز…

ماه مبارك رمضان ماه مهماني الهي، ماه خداترسي و تهذيب ماه تزكيه و تربيت، ماه نزول قرآن و برخي كتب آسماني ديگر بر روزه‌داران مبارك باد.

ماه رمضان ماه پرهيز و پرواست ماه ترمز كردن در شبهات و مكروهات و ناپسندي‌ها، ماه توسعه نيكي‌ها و شايسته‌ها و پسنديده‌هاست.

بعثت پيامبران و پيام آنان براي رساندن انسان‌ها به سعادت دنيوي و اخروي بوده است.

بديهي است اگر عمل به پيام الهي كه توسط پيامبران ابلاغ مي‌شده، انجام نشود، از دين جز اسمي و از ايمان جز رسمي و از قرآن جز لفظي نخواهد ماند و زينت دين و شايستگي ايمان و عظمت قرآن به فراموشي سپرده خواهد شد.

پس بياييم در اين ماه نزول قرآن و ماه رحمت و بركت  خداوندي،  با عمل به فرامين خداوند و انبياي الهي كاري  كنيم كه زينت‌بخش پيروان راستين  قرآن و اسلام باشيم و از خدا بخواهيم كه همه ما را از گناه و پليدي و پلشتي پرهيز دهد و تلاش نماييم كه ديگران را نيز به نيكي و سعادت و پاكي رهنمون شويم زيرا  سفارش به حق و نيكي‌ها و شايستگي‌ها و در يك كلمه عمل صالح از اختصاصات مومنان وارسته  و پاكدامن است.

مجدداً حلول ماه مبارك رمضان را بر رمضانيان تبريك مي‌گوييم.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین