یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

باز هم بی توجهی بیمه تأمین اجتماعی به لارستان!+چندسوال

میلاد لارستان: معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی به تشریح عملکرد حوزه درمان این سازمان در سال ۹۳ و برنامه‌های سال ۹۴ پرداخت و از ۳۲…

میلاد لارستان: معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی به تشریح عملکرد حوزه درمان این سازمان در سال ۹۳ و برنامه‌های سال ۹۴ پرداخت و از ۳۲ پروژه درمانی در حال ساخت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد علی همتی با بیان اینکه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از طریق ۳۶۰ مرکز درمانی ملکی و بیش از ۴۵ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه می‌شود، گفت: در پایان سال ۱۳۹۳ تعداد ۳۵۷ مرکز درمانی ملکی در خدمت بیمه شدگان بوده است که مشتمل بر ۷۴ بیمارستان ملکی، ۷ دی کلینیک، ۵ مرکز دندانپزشکی مستقل و ۲۷۱ مرکز درمانی سرپایی است.

وی افزود: بیمارستان‌های البرز و صدر و میلاد به صورت هیات مدیره ای اداره می‌شوند و سایر مراکز درمانی تأمین اجتماعی، مستقیماً تحت نظر حوزه درمان این سازمان قرار دارند.

همتی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه درمان تأمین اجتماعی طی سال ۹۳ پرداخت و گفت: بیمارستان نبی اکرم عسلویه بوشهر، پلی کلینیک گرگان، پلی کلینیک فاتق مشهد، درمانگاه پل دختر لرستان و درمانگاه تخصصی آزادشهر گلستان در سال ۹۳ افتتاح شده است. در مهر ماه ۱۳۹۳ نیز بیمارستان پیامبر اعظم در کرمان جایگزین بیمارستان آیت ا… کاشانی شده است.

به گزارش سازمان تأمین اجتماعی، وی ادامه داد: طی سه ماه ابتدای سال جاری نیز درمانگاه عمومی گرمی در اردبیل، درمانگاه تخصصی جهرم در فارس و درمانگاه عمومی پایانه بندر امام خمینی در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

همتی از افتتاح چند پروژه درمانی تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۲ پروژه درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حال ساخت است که از این پروژه‌ها، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی بیرجند، بیمارستان ایلام، درمانگاه عمومی درگز در خراسان رضوی، درمانگاه لامرد و درمانگاه استهبان در فارس و بخش بستری بیمارستان امیرکبیر اهواز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و درمانگاه تخصصی مرودشت به پلی کلینیک ارتقاء می‌یابد.

میلاد لارستان: در گزارش بالا، معاون درمان بیمه تأمین اجتماعی کشور، به بیان عملکرد این سازمان در سال ۹۳ و برنامه های سال ۹۴ درمان تأمین اجتماعی پرداخته است. در این خبر خوشبختانه پروژه های متعددی برای شهرهای مختلف در نظرگرفته شده که جای خرسندی دارد. اما در این میان، با توجه به درخواست های مکرر مردم محروم منطقه لارستان برای بهره مندی از حداقل امکانات درمانی بیمه تأمین اجتماعی، کماکان وعده های مسئولین در رابطه به اختصاص امکانات و متخصصین به لارستان بی توجهی شده و یا طبق معمول توپ را به زمین خیرین حواله داده اند!!!!

آیا لارستان با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار بیمه شده، حقی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی نمی برد؟

آیا مانند همیشه چشم امید مسئولین به دست خیرین باشد؟

آیا سایر شهرها هم خیرین اقدام به ساخت و تجهیز اماکن درمانی این سازمان می کنند؟ (البته به جز انگشت شمار)

تا چه زمانی ما باید از کم توجهی مسئولین سازمان تأمین اجتماعی گلایه داشته باشیم و پاسخ روشنی از سوی مسئولین بلند مرتبه استانی و کشوری دریافت نکنیم؟

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین