پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لوایح تفکیک سه وزارتخانه این هفته به مجلس می رود

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تفکیک ۳ وزارتخانه با تهیه لایحه ای در دولت خبر داد و گفت: براساس این لایحه سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت…

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تفکیک ۳ وزارتخانه با تهیه لایحه ای در دولت خبر داد و گفت: براساس این لایحه سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان از یکدیگر تفکیک می شوند.

حسینعلی امیری از تهیه سه لایحه در دولت برای تفکیک سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان خبر داد. وی در ادامه افزود: بر اساس این لوایح نیز وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی؛ همچنین وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه صنعت، معدن و بازرگانی و وزارت ورزش و جوانان نیز به وزارتخانه ورزش و سازمان ملی جوانان تفکیک و تبدیل می شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: از مدت ها قبل کار مطالعات مربوط به تفکیک این وزارتخانه ها در بخش کارشناسی دولت انجام گرفته و به منظور چابک سازی دولت و ا مور این وزارتخانه ها و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و تسهیل در امور بازرگانی، معادن، مسکن و جوانان اقدام به تهیه این لوایح شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، امیری با بیان اینکه تلاش مان بر این است که در اسرع وقت این لوایح را به مجلس تقدیم کنیم، گفت: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس برسد آقای روحانی کابینه دولت دوازدهم را براساس ساختار جدید وزارتخانه ها به مجلس تقدیم می کند.وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی پس از دریافت این لوایح بررسی این موارد را در اولویت کاری خود قرار دهد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین