جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اخبار کوتاه از ورزش گراش

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر کوتاه از ورزش این شهرستان به شرح زیر اعلام کرد:

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر کوتاه از ورزش این شهرستان به شرح زیر اعلام کرد:

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام رمضان شهرستان گراش مشخص شدند

رقابت های تنیس روی میز نونهالان و بزرگسالان جام رمضان شهرستان گراش در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی این شهرستان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها، ١٦ پینگ پنگ باز به صورت  دوره ای و حذفی با يكديگر به رقابت پرداختند که در پایان عادل نجاتی به مقام قهرمانی رسید. مهدی رادمرد دوم شد و علیرضا سبزواری نيز در جايگاه سوم قرار گرفت.

همچنین مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز با حضور ۲۵ بازیکن بصورت گروهی حذفی برگزار شد که در پایان عبدالهادی موغلی با غلبه بر تمامی رقبای خود بر سکوی نخست قرار گرفت. حمیدرضا موغلی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و مهدی رام یارپور و محمد حسینا به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

در پایان از سوی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

احسان جوکار از گراش به عنوان كمك مربي تيم البحري اسپورت معرفی شد

احسان جوكار؛ سرمربی تیم فوتبال و فوتسال شهدای گراش به عنوان كمك مربي تيم البحري اسپورت كه چهار ملي پوش ايراني را در اختيار دارد و در جام رمضان دبي شركت  كرده است انتخاب شد.

این مسابقات از دهم رمضان در سالن ورزشی ناس زیر نظر شیخ محمد بن راشد در حال برگزاری است و کلیه بازیها به صورت مستقیم از شبکه دبی اسپرت و ابوظبی اسپروت پخش خواهد شد.

تيم ستاره آبي گراش، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان جام رمضان شد

پيكارهاي فوتسال جام رمضان نونهالان شهرستان گراش به پايان رسيد و تيمهاي برتر معرفي شدند.

در اين دوره از رقابت ها، تيم ستاره آبی گراش با ۹ امتیاز بر سكوي نخست ايستاد.هلال احمر گراش با ۶ امتیاز دوم شد و شاهین گراش نيز با ۳ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

در مراسم اختتامیه اين مسابقات که با حضور جمعي از مسوولين، پيشكسوتان و والدین بازیکنان برگزار شد، علیرضا اکبریان از هلال احمر گراش آقای گل شد. مهربد عبداللهی از ستاره آبی گراش به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب گرديد و ایلیا هادی‌پور از هلال احمر گراش و ایلیا افتادگان از شاهین نيز به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و بازیکن اخلاق معرفی شدند.

همچنين در پايان این دوره از مسابقات، حكم و مدال به نفرات تيم هاي برتر و کاپ قهرمانی نيز به کاپیتان‌های تیم‌ها اهدا شد.

 محمدحسن سبزواری از گراش، قهرمان نونهالان جام رمضان تنیس روی میز لارستان شد

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان نونهالان لارستان با حضور ۴۸ بازیکن از شهرستان های لار، زرین دشت و گراش در سالن شهید سمیعی نژاد این شهرستان بصورت دو حذفی برگزار شد که در پایان محمدحسن سبزواری؛ عضو تيم ملي كشور از گراش با اقتدار موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند. عرفان شیردل از لارستان در جای دوم قرار گرفت و مهدی اطاعت و سیدمحمد محقق به ترتیب از زرین دشت و گراش نيز مقام های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در پایان از سوی هیات تنیس روی میز لارستان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

 موفقیت دو داور گراشی در آزمون آمادگی جسمانی پیش‌فصل مسابقات فوتبال استان و کشور

عبدالحمید عبدالی و حمید محمودزاده از گراش آزمون آمادگی جسمانی پیش‌فصل مسابقات فوتبال استان و کشور را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

این آزمون توسط کمیته داوران هیات فوتبال استان فارس به منظور انتخاب داوران برتر جهت قضاوت در مسابقات استانی و کشوری در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

کمیته داوران هیات فوتبال استان فارس همچنین در آینده‌ای نزدیک از داوران آزمون عملی و ویدیو تست به عمل می‌آورد تا لیست نهایی داوران جهت معرفی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص شود.

گفتنی است عبدالحمید عبدالی دارای مدرک داوری درجه یک و حمید محمودزاده نیز مدرک داوری درجه دو را دارد.

همایش خلبانان پاراگلایدر به مناسبت ماه مبارک رمضان در گراش برگزار شد

رییس انجمن ورزشهای هوایی شهرستان گراش گفت: همایش خلبانان پاراگلایدر به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسوولین در سایت پروازی شهرستان گراش برگزار شد.

عبدالمهدی اندیشه  با اشاره به اینکه در این همایش بزرگ بیش از ۲۰ خلبان پاراگلایدر از شهرستان های شیراز، گراش، لار و فیروزآباد شرکت داشتند، اظهار داشت: این رشته پروازی به دلیل نوع و ساختار وسیله پرواز آن، به شرط رعایت اصول پروازی از امنیت و اطمینان زیادی برخوردار است.

وی بیان داشت: چهار نفر از خلبانان شرکت کننده در این همایش، اولین پرواز خود را در سایت پروازی شهرستان گراش تجربه کردند که با تشویق افراد و دوستان حاضر در محل سایت پروازی همراه شد.

رییس انجمن ورزشهای هوایی شهرستان گراش افزود: سایت پروازی شهرستان گراش که یکی از بهترین سایت های پروازی جنوب کشور به شمار می آید به همت سروان قادر محمدی از اساتید این رشته و استاد آموزش تیپ ۵۵ هوابرد شیراز مکان یابی شد و توسط خلبانان این رشته بهسازی و افتتاح گردید.

مراسم تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان با حضور هیات های ورزشی برگزار می شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با حضور جمعی ازکارکنان اداره ورزش و جوانان، اعضای هیات های ورزشی و ورزشکاران رشته های مختلف شهرستان گراش، مراسم تفسیر قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد مجموعه ورزشی شهدای این شهرستان برگزار می شود.

احمد حسن نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: در این مراسم معنوی و پرفیض بعد از قرائت یک جزء از قرآن کریم، چند آیه از آیات تلاوت شده در مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه تفسیر می شود.

وی هدف از اجرای این مراسم را آشنایی بیشتر کارکنان و هیات های ورزشی با تفسیر قرآن کریم و تقویت سخنوری آنان پیرامون مسائل و موضوعات مذهبی و دینی عنوان کرد و ادامه داد: این مراسم توسط کارشناس مذهبی؛ استاد محمد نام آور همه روزه برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، کلاس های قرائت قرآن کریم نیز توسط اساتید مجرب در مسجد مجموعه ورزشی شهدای شهرستان گراش برگزار می شود.

حسن نژاد برگزاری مراسم سخنرانی، مداحی و اطعام ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان را از دیگر برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در این ماه مبارک نام برد.

باشگاه های تنیس روی میز شهرستان گراش بمناسبت هفته جهانی محیط زیست دست به راکت خواهند شد

رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش گفت: رقابت های باشگاه های تنیس روی میز شهرستان گراش به مناسبت هفته جهانی محیط زیست و با شعار “من با طبیعتم” به  مدت یک هفته در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی این شهرستان برگزار خواهد شد.

مرتضی موغلی با بیان اینکه تیم شرکت پالایش گاز فجر جم استان بوشهر به عنوان مهمان در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: این دوره از پیکارها با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گراش از روز پنج شنبه ۱۸ خردادماه ۹۶ با حضور ۱۱ تیم به صورت تیمی سویت لینگ برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به تیم های اول تا چهارم این رقابت ها، حکم قهرمانی و مبلغ پنج میلیون ریال جوایز نقدی اهدا می گردد.

برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان گراش در حال برگزاری است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان گراش، بخش ها و روستاهای توابع این شهرستان در حال برگزاری است.

احمد حسن نژاد با بیان این مطلب افزود: مسابقات فوتبال، فوتسال، کشتی، طناب کشی، والیبال، ژیمناستیک بانوان و چندین رشته های مختلف ورزشی دیگر به همراه برنامه های فرهنگی مذهبی، همچنان در گراش و بخش ها و روستاهای این شهرستان در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین