جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان خبرداد:

رفع تصرف از 11هزارمترمربع اراضی ملی در لامرد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از رفع تصرف بیش از ۱۱ هزار مترمربع اراضی ملی به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لامرد خبر داد. به گزارش…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از رفع تصرف بیش از ۱۱ هزار مترمربع اراضی ملی به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد از اراضی رفع تصرف شده در شهرستان لامرد خبر داد و گفت: با توجه به مطالبه‌گری عمومی در خصوص استیفای حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و با وجود اساسنامهٔ سازمان ملی زمین و مسکن مبنی بر اعمال تصدی حقوق مالکیت نسبت به اراضی دولتی هرگونه تجاوز و دخل و تصرف در اراضی ملی خلاف مقررات است و این موارد به طور مستمر از سوی یگان حفاظت مستقر در این اداره کل در حال پایش و رصد است.

وی تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌های قضایی در شهرستان لامرد همپوشانی خوبی با همکاران ما در اداره کل داشته و توانستیم با اقدام سریع ۱۱ هزار مترمربع به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از عرصه‌های ملی را از تملک متصرفان خارج کنیم.

باقری فرد در پایان ادامه داد: فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از جبهه مردمی و تکیه بر گزارش‌های مردمی از دیگر برنامه‌های پیش روی ماست زیرا با ورود مردم در همهٔ ابعاد و همراه کردن مردم با خود نتایج بهتری حاصل خواهد شد و با توجه به این تفاسیر در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعاً می‌توانند مراتب را به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی لارستان به شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰داخلی ۳۱۰۴ (اداره شناسایی و حفاظت) در میان بگذارند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین