یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جزئیات به هلاکت‌رساندن تروریست‌ها در مجلس توسط نیروهای ویژه سپاه

در حادثه تروریستی امروز صبح مجلس شورای اسلامی و نیز حرم امام خمینی(ره) متاسفانه ۱۲ نفر از هموطنانمان شهید شده و عده ای دیگر نیز مجروح شدند. خبرگزاری فارس جزئیات…

در حادثه تروریستی امروز صبح مجلس شورای اسلامی و نیز حرم امام خمینی(ره) متاسفانه ۱۲ نفر از هموطنانمان شهید شده و عده ای دیگر نیز مجروح شدند.

خبرگزاری فارس جزئیات به هلاکت‌رساندن تروریست‌ها در مجلس توسط نیروهای ویژه سپاه را اینگونه تشریح می نماید:

تروریست اول: لحظاتی پس از ورود نیروهای ویژه سپاه به ساختمان مجلس، یک تیم از این نیروها موفق می‌شود به طبقات بالایی ساختمان مجلس نفوذ کرده و یکی از تروریست‌ها را به هلاکت برساند.

تروریست دوم: نیروهای ویژه سپاه به سرعت موفق می‌شوند خود را به طبقات فوقانی رسانده و در یک لحظه غافلگیرانه یکی دیگر از تروریست‌ها را پیش از آنکه جلیقه انتحاری خودش را منفجر کند، به هلاکت برسانند.

تروریست سوم و چهارم: در همین حین، ۲ تروریست دیگر که متوجه حضور نیروهای امنیتی در محل و کشته شدن دیگر عضو گروه می‌شوند، جلیقه انتحاری خود را پیش از رسیدن نیروهای ویژه سپاه منفجر کرده و به هلاکت می‌رسند.

با کشته شدن تمام اعضای تیم تروریستی، نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی ساختمان را آغاز می‌کنند و سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه فرماندهی این عملیات را هم برعهده گرفته و همراه با تیمی از نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی را آغاز می‌کند و پس از پاکسازی کامل ساختمان، طبقات به نیروهای دیگر واگذار می‌شود.

===============

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس نیز در خصوص حوادث امروز در حرم امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه داد:

صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.

تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.

در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است.


در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین