جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بیانیه علمای اهل سنت خنج،اوز،فیشور،اشکنان،اَهِل و روستاهای تابعه در محکومیت حادثه تهران

علمای اهل سنت استان فارس در بیانیه های مختلف، اقدام تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) را محکوم کردند. به گزارش میلادلارستان، روابط عمومی دفتر…

علمای اهل سنت استان فارس در بیانیه های مختلف، اقدام تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) را محکوم کردند. به گزارش میلادلارستان، روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس بیانیه های مختلف علما و ائمه جماعات اهل سنت جنوب فارس در محکومیت حادثه تروریستی تهران را به شرح زیر منتشر نمود:

بیانیه ائمه جمعه اهل سنت منطقه گله دار فارس

ائمه جمعه اهل سنت منطقه گله دار فارس طی بیانیه ای اقدامات تروریستی که در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) به وقوع پیوست را محکوم کرد. متن بیانیه بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحيم وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ امنيت از مهمترين مقاصد دين مقدس اسلام است.جمهوري اسلامي ايران,تنها كشوري است كه از لحاظ امنيت، درميان همه كشورهاي جهان حرف اول را ميزند.لذا دشمنان كور دل، تاب اين امنيت را نداشته و براي نا امن كردن كشور, دست به حملات تروريستي زده و عده اي از هم وطنان ما را در ماه مبارك رمضان, ماه ضيافت الهي, مظلومانه به شهادت رسانده وخانواده هاي آنها را داغ ديده كردند. ما نيز همچون همه انسانهاي آزاده دنيا اين حملات تروريستي رامحكوم مي نماييم.

شیخ عبدالصمد ابونجمی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج

شیخ عبدالصمد ابونجمی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج با اشاره به حادثه تروریستی در بهارستان و حرم امام خمینی (ره) گفت: کشتن هر انسان بی گناه و کشتار مردم بی دفاع در هر شرایطی، چه در قالب حملات تروریستی و چه حملات نظامی، از جانب هر گروهی، هر چند هم که بنام اسلام و مسلمین باشد، در دین اسلام و احکام شرع حرام و محکوم است. ما روحانیت اهل سنت و جماعت جنوب فارس، حملات تروریستی عوامل بیگانه را در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، آن هم در ماه مبارک رمضان به شدت محکوم می‌کنیم و اقدامات به موقع نیروهای امنیتی را ارج می‌نهیم و برای شهدای این حادثه دل خراش، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و برای مجروحان حادثه شفای عاجل آرزومندیم.

دکتر شیخ محمد ابونجمی، امام جمعه موقت اهل سنت خنج و استاد حوزه و دانشگاه

دکتر شیخ محمد ابونجمی، امام جمعه موقت خنج و استاد حوزه و دانشگاه ضمن محکوم کردن اعمال تروریستی در تهران گفت: در اسلام هر نوع خشونت، قتل و خونریزی به هر عنوانی محکوم است. دشمنان بدانند که این گونه اعمال نه تنها نمی‌تواند در ارادت مردم به اسلام و دین و مراجع دینی و وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی خلل وارد کند، بلکه باعث تحکیم وحدت و وفاداری بیشتر مردم به نظام می‌شود.

شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهر اوز

شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهر اوز عملیات تروریستی مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: ملت رشید ایران به لطف پروردگار توانا و با الهام از وصایای امام راحل و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر تمام مشکلات پیروز خواهد شد.عملیات تفرقه افکنانه عده ای فریب خورده نمی تواند در اراده این ملت خداجو خللی وارد سازد. ما اهل تسنن استان فارس یکبار دیگر بیعت خود را با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کرده و تا پای جان در این راه ایستاده ایم.

شیخ عبدالله حسینی، مسئول امور قرآنی منطقه جنوب

شیخ عبدالله حسینی، مسئول امور قرآنی اهل سنت منطقه جنوب نیز اعمال تروریستی تهران را محکوم کرد و گفت: دشمن از ایران اسلامی، اقتدار حکومت و امنیتی که وجود دارد و همبستگی مردم بایکدیگر و علاقه مندی آنها به نظام در هراس افتاده و مدت‌هاست سعی در برهم زدن این اتفاق و همبستگی دارد. دشمن بداند که این گونه اعمال ددمنشانه نمی‌تواند در اراده مردم خللی واردکند و مردم مصمم‌تر از همیشه با جان و دل از میهن و حکومت اسلامی و انقلاب دفاع خواهند کرد.

شیخ عبدالعزیز حنیفی، امام جمعه اهل سنت فیشور

شیخ عبدالعزیز حنیفی، امام جمعه اهل سنت فیشور هم در بیانیه‌ای حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد. وی گفت: اینجانب از سوی خود و مردم اهل سنت فیشور حادثه تلخ تروریستی در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرده و برای شهدای این حادثه، علو درجات الهی و برای باز ماندگان، صبر و شکیبایی و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل آرزومندیم .بدون شک این گونه اعمال، نتیجه همبستگی دول مسلمان با عوامل کفر و الحاد و استکبار جهانی است.


ائمه جمعه، جماعت و روحانیون اهل سنت شهرهای اشکنان، اَهِل، روستاهای كال، پسبند و زين الدين

ائمه جمعه، جماعت و روحانیون اهل سنت شهرهای اشکنان، اَهِل، روستاهای كال، پسبند و زين الدين حادثه تروريستى در مرقد مطهر بنيان گذار جمهورى اسلامى ايران و مجلس شوراى اسلامی را با صدور بیانیه محکوم کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: قال تعالى: من قتل نفساً بغيرنفس او فساد فى الارض فكانما قتل الناس جميعا. كسى كه شخصى را بدون تقصير وگناه قاتل بودن يا فاسد بودن از بين ببرد مانند كسى است كه همه انسانها را كشته است. حادثه تروريستى تهران كه بوسيله تعدادى از فريب خوردگان وابسته به گروهك هاى تكفيرى وتند رو موسوم به داعش به وقوع پيوست و موجب به شهادت رسيدن و مجروح شدن تعدادى از هم ميهنان عزيزمان در ماه مبارك رمضان گرديد را خدمت مقام معظم رهبرى و دولتمردان و نمايندگان مجلس شوراى اسلامى وخانواده هاى داغ دار آنها تسليت عرض میكنيم. همچنین ضمن محكوم كردن اين اقدام بزدلانه وفتنه انگيز،‌ اعلام میداريم كه طبق فقه تمام مذاهب اسلامی، اين اقدامات تروريستى خلاف قرآن و سنت است و اگر عاملین آن، شعارهاى اسلامى را براى فريب اذهان عمومى و اختلاف بين مذاهب استفاده مى كنند، ترفند غرب و حاميان منطقه اى آنهاست. اين گونه اعمال وحركات وحشیانه، یقینا نمی تواند خللی در جوهره وحدت ملت ایران بوجود آورد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین