شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرکشی مسئوولان از 50 خانواده تحت پوشش کمیته امداد لارستان

مدیر کمیته امام امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از سرکشی و دلجویی از ۵۰ خانواده ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه در ایام ماه مبارک…

مدیر کمیته امام امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از سرکشی و دلجویی از ۵۰ خانواده ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) از ۲۰ منزل مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در قالب ۱۰ اکیپ بازدید و سرکشی به عمل آمد .

دلاور با بیان اینکه تکریم نیازمندان، ایجاد زمینه همنشینی و دیدار مسئولان با خانواده های تحت پوشش،از اهداف اصلی این طرح محسوب می شود تصریح کرد : مسئولین شهرستان که در این جمع فرماندار ویژه شهرستان،معاون سیاسی و بخشدار مرکزی نیز حضور داشتند مشتمل بر ۱۰ اکیپ از منازل ۲۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بازدید و این خانواده ها را مورد تفقد قرار دادند .

وی خاطر نشان ساخت : در این بازدید مبلغ ۳۳ میلیون ریال هدایای نقدی و غیر نقدی توسط مسئولین اهداء گردید .

مدیر کمیته امداد اظهار داشت : در طول ماه مبارک رمضان این برنامه ادامه دارد و تاکنون از ۵۰ منزل با حضور مسئولین،خیرین و معتمدین محلی سرکشی گردیده است .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین