چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازرسی از کنتورهای هوشمند بصورت کامل در لارستان انجام می گردد‎

بازرسی از کنتورهای هوشمند بصورت کامل انجام می گردد‎. مدیرتوزیع برق لارستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پیک بار و لزوم همکاری مشترکین کشاورزی…

بازرسی از کنتورهای هوشمند بصورت کامل انجام می گردد‎. مدیرتوزیع برق لارستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پیک بار و لزوم همکاری مشترکین کشاورزی که دارای کنتور هوشمند می باشند مدیریت برق لارستان با استفاده از ظرفیت پرسنل اداری، پیمانکاران تست و مامورین قرائت در نیمه اول خردادماه از کلیه کنتورهای هوشمند منصوبه در چاههای کشاورزی بازدید بعمل آورد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان، دامن کشان اظهار داشت این مدیریت هرساله قبل از شروع ایام پیک بار تابستان نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین کشاورزی درخصوص قرارداد ۲۰ساعته فی مابین اقدام می نماید و در همین راستا از یکم تا پانزدهم خردادماه از تمام ظرفیت نیروهای انسانی در اختیار جهت سرکشی و بازرسی این کنتورها اقدام می نماید.

وی در ادامه به موضوع فرهنگ سازی و نهادینه شدن استفاده ۲۰ ساعته برق کشاورزی در شهرستان لار اشاره نمود و گفت یکی از مهمترین راهکارهای کاهش پیک بار شهرستان کنترل و نظارت بر کنتورهای هوشمند کشاورزی می باشد که این مدیریت موفق گردیده در نیمه اول خرداد ۹۶ میزان ۵/۱۲ مگاوات پیک بار را در ساعت  (۱۷-۱۳) را از طریق نصب و کنترل ۴۲۵ دستگاه کنتور هوشمند کاهش دهد.

مدیر برق لارستان  به اجرای طرح تشویقی برای سایر مشترکین کشاورزی همکار  نیز اشاره کرد و افزود مشترکین کشاورزی فاقد کنتور هوشمند نیز می توانند با عقد تفاهم نامه و خاموش نمودن چاههای خود از ساعت (۱۷-۱۳) از ۲۰ ساعت برق رایگان در هر روز و همچنین از پاداش همکاری در پایان هر ماه بهره مند گردند .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین