سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اخبار کوتاه از ورزش لارستان

در زیر چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف لارستان می آید: تجهیز اماکن ورزشی بخش بنارویه لارستان رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اماکن ورزشی بخشبنارویه  در مورخه…

در زیر چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف لارستان می آید:

تجهیز اماکن ورزشی بخش بنارویه لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اماکن ورزشی بخشبنارویه  در مورخه بازدید کرد.

در این بازدید طیبی از نزدیک به مسائل و مشکلات ورزش بنارویه رسیدگی نمود و ضمن سرکشی به تمرینات ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی و عرض خسته نباشد به آنان به مشکلات آنان رسیدگی نمود .

در پایان این بازدید ضمن تشکر از زحمات آقای شمس مسوول ورزش بنارویه و بخشدار بنارویه بخاطر حمایت از ورزش بنارویه در این دیدار قول اهدا یک دستگاه کولر ۶۰ هزار برای سالن ورزشی  بانوان ،۱۰۰عدد تشک تاتامی برای سالن آیروبیک بانوان و کمک و تجهیزات ورزشی به هیئت کاراته را در دستور کار خویش قرار داد.

 

اختتامیه مسابقات  فوتسال جام رمضان روستای شرفویه

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان روستای شرفویه از بخش بنارویه با حضور رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، مسوول نمایندگی ورزش بنارویه ،بخشدار، مسوولین محلی روستای شرفویه با استقبال بی نظیر شهروندان روستا برگزار شد.

این مسابقات به مدت ۲۰شب در ایام ماه مبارک رمضان بنام جام زنده یاد تو بال با حضور ۷ تیم برگزار ودر پایان پس از یک رقابت زیبا تیم زنده یاد تو بال با نتیجه ۷بر ۶ با ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

در حاشیه این مسابقات طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان جهت رشد هر چه بیشتر ورزش در بخش بنارویه و قدردانی از زحمات مسوولین   روستای شرفویه قول تجهیزات ورزشی و تخصیص اعتبارات مالی در بخش عمرانی در سال ۹۶ خبر داد.

 

پیروزی بانوان فوتسال لار در برابر اوز

بمناسبت ماه مبارک رمضان یک دیدار دوستانه فوتسال بانوان بین تیمهای شهرداری لار و تربیت بدنی بخش اوز با حضور جمع کثیری از شهروندان بانوان بخش اوز در سالن ورزش و جوانان اوز برگزار شد.

در پایان پس از یک دیدار زیبا تیم شهرداری لار موفق شد ۳بر ۱ تیم حریف را شکست دهد .

سرپرست تیم اعزامی لارستان  خانم فاطمه کریمی و مربیان خانمها مریم رنجبری و منصوره مهراور به عهده داشتند.

لازم به ذکر است تیم فوتسال لارستان با مربیگری خانم زهره جعفری در حال فعالیت و از مهمترین کارنامه کاری آن حضور در لیگ فوتسال دسته ۲ کشور در سالهای قبل است و در حال حاضر این تیم خود  را برای مسابقات کشوری آماده می کند.

 

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در روستای دهفیش

مسابقات جام رمضان یادواره شهدای روستای دهفیش از بخش بنارویه لارستان  همچون سالهای گذشته با شور و شوق  خاصی  در حال برگزاری میباشد.

این مسابقات با شرکت  هشت تیم و به صورت لیگی  درحال برگزاری است در صورتی که درسال گذشته ۱۲ تیم در این مسابقات حضور داشتند.

چهار تیمی ک امتیازات بالاتری کسب کنند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد و انشالله مسابقه نهایی و فینال در روز عید سعید فطر برگزار خواهد شد .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین