جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش انقلابی و کوبنده بود/ پاسخ سخت و قاطع ایران در انتظار خاندان مرتجع آل‌سعود

امام جمعه لارستان با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز، انقلابی و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر و مواضع گروهک های تروریستی داعش، تحت امر و…

امام جمعه لارستان با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز، انقلابی و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر و مواضع گروهک های تروریستی داعش، تحت امر و تدبیر فرماندهی معظم کل قوا، گفت: این اقدام به موقع سپاه پاسداران در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه از ماه مبارک رمضان در جمع گسترده مردم روزه دار این شهرستان در مسجد جامع شهر لار، اظهار داشت: مقبولیت حکومت دینی با مردم است اما مشروعیت آن فقط توسط خداوند متعال داده می شود که بدین ترتیب ولایت ریشه در آیات و روایات دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه آنچه باعث رشد گروهک های جعلی داعش و القاعده با نام اسلام در ملل مسلمان شده اختلاف و تفرقه بوده است، افزود: کشوری مانند سوریه که روزی مانند مشت آهنین در برابر اسرائیل بود، دچار ضعف شده و اگر امت یک و نیم میلیاردی مسلمانان متحد بودند، اسرائیل ۶ میلیونی توان دهن کجی نداشت.

امام جمعه لارستان با تأکید بر حفظ وحدت در بین خواص و عوام ایران اسلامی برای احقاق حقوق ملت در سطح منطقه ای و بین المللی، تصریح کرد: تفاوت در افکار و عقاید طبیعی است اما گروه ها، جریان ها و احزاب باید بدانند که این تفاوت ها اگر منجر به عبور از خطوط قرمزها می شود، باید از نزاع و اختلاف دست بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص مسئله فلسطین، گفت: دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با استکبار و نظام سلطه است.

وی بار دیگر با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز، انقلابی و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر و مواضع گروهک های تروریستی داعش، تحت امر و تدبیر فرماندهی معظم کل قوا، بیان کرد: این اقدام به موقع سپاه پاسداران در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی صورت گرفت.

امام جمعه لارستان با تمسخرآمیز خواندن سخنان وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر برنامه ریزی جهت تغییر نظام در ایران اسلامی، تصریح کرد: مقامات سیاسی پیشین آمریکایی در طول ۴۰ سال گذشته از هر حربه ای برای ضربه به نظام اسلامی ایران متوسل شدند که به تعبیر حضرت امام(ره) هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

موسوی با محکوم کردن جنایت های خاندان آل سعود در کشتار ۲۰ هزار نفر از مردم مظلوم یمن، افزود: در چند سال اخیر مقامات کشورمان بخاطر حفظ مصالح جهان اسلام با صعه صدر جواب یاوه گویی های این خاندان مرتجع را نمی دادند، که عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه داعش حاکمان آل سعود را از خواب غفلت بیدار کرد و آنان باید بدانند که اگر از خطر قرمزهای نظام اسلامی عبور کنند با پاسخی سخت، قاطع و پشیمان کننده روبه رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از پیام های مهم حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش، پاسخی جدی به کسانی هست که به دنبال تضعیف توان موشکی ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: همه اینها باید بدانند که نظام اسلامی هر آنچه را که برای اقتدار و امنیت لازم است، فراهم خواهد نمود و مسیر عزتی را که در پیش گرفته ادامه خواهد داد و در این راه از هیچ شخص یا نهاد بین المللی اجازه نخواهد گرفت.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش از اندیشمندان و محققان خواست تا نقش پلید منافقان در ترور شخصیت های موثر انقلاب اسلامی برای نسل جوان برملا سازند.

وی خطاب به مسئوولان شهرستان لارستان تأکید کرد برای اجرای طرح ها یک کارشناسی جامع و دقیق به ویژه آنچه با سلامت مردم در ارتباط است، صورت بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین