شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رییس اداره ورزش و جوانان لارستان عنوان کرد

قول مساعد استاندار فارس در حمایت از تیم هندبال لارستان/پیگیری حضور هندبالیست‌های لاری در تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: استاندار فارس برای حضور مقتدرانه تیم شهید چمران لارستان در مسابقات آسیایی قول همکاری داد. به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در…

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: استاندار فارس برای حضور مقتدرانه تیم شهید چمران لارستان در مسابقات آسیایی قول همکاری داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز به نشست ظهر امروز مدیرکل ورزش و جوانان با استاندار فارس که با حضور و همراهی معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار ویژه و رئیس ورزش و جوانان لارستان برگزار شد، اظهارداشت: در این نشست ضمن بررسی مشکلات تیم هندبال شهید چمران برای اعزام به‌مسابقات آسیایی، قول مساعد داده شد تا نسبت به حمایت مالی مسوولان استانی همکاری و اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تیم هندبال شهید چمران به دستور استاندار فارس در دستور کار مسوولان اجرایی استان قرار گرفت، افزود: حامی مالی تیم نیز که در این نشست حضور داشت به همراهی و حمایت از هندبالیست‌های لاری در جام باشگاه‌های آسیا ابراز علاقه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده نیازمند به  اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای اعزام تیم شهید چمران به رقابت‌های آسیایی هستیم، بیان کرد: با حمایت مسوولان و حامی تیم، هزینه اعزام تیم در حین برگزاری مسابقات پرداخت می‌شود.

طیبی با اشاره به تداوم همکاری حامی تیم در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز گفت: حامی مالی تیم در صورت کسب نتایج مطلوب بانوان هندبالیست‌ در مسابقات آسیایی و سنجیدن شرایط موجود به حمایت از این تیم اقدام می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین به عدم حضور بازیکنان لاری در تیم ملی هندبال بانوان کشور با وجود قهرمانی در لیگ برتر نیز اشاره کرد و گفت: ما به توانایی بازیکنان تیم شهید چمران اعتقاد داریم و اینکه چرا این بازیکنان به تیم ملی دعوت نشدند امری بود که قرار شد ضمن مکاتبه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با رئیس فدراسیون هندبال پیگیری شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “قول مساعد استاندار فارس در حمایت از تیم هندبال لارستان/پیگیری حضور هندبالیست‌های لاری در تیم ملی”

  1. حسن گفت:

    احسنت خدا قوت به نماینده و مسولان محترم

  2. سلیم لار گفت:

    مسولان فارس هیچ وقت واسه ورزشکارو جوان لارستانی دلسوزی نکردن و نمیکنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین