جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر مخابرات لارستان خبر داد

رتبه نخست لارستان در فارس/سرعت اینترنت در لارستان افزایش می یابد

میلاد لارستان: مدیر مخابرات لارستان از ایجاد فناوری جدید در سال جاری با نام «تانوما» در لارستان خبر داد و گفت: این تکنولوژی در زمینه افزایش سرعت اینترنت همراه با کاهش هزینه های اینترنتی نقش مهمی دارد.

مدیر مخابرات لارستان از ایجاد فناوری جدید در سال جاری با نام «تانوما» در لارستان خبر داد و گفت: این تکنولوژی در زمینه افزایش سرعت اینترنت همراه با کاهش هزینه های اینترنتی نقش مهمی دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدمهدی صادق نژادان در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران در زمینه تلفن ثابت و دیتا در حال فعالیت است، اظهار داشت: در سال گذشته شهرستان لارستان در استان فارس در زمینه تعداد تلفن های ثابت با ۷۹ هزار مشترک رتبه نخست را بدست آورد.

وی رتبه لارستان در زمینه تلفن همراه GSM را نیز با تحت پوشش قرار دادن تمام شهرستان در سطح استان فارس دارای مقام نخست دانست و افزود: در زمینه دیتا که یک موضوع مهم تلقی می شود لارستان حدود ۳۵ هزار مشترک دارد که حدود ۱۰ هزار نفر آنها در روستاها فعال و باز هم لارستان در این زمینه با اختلاف در رتبه برتر فارس قرار دارد.

مدیر مخابرات لارستان تصریح کرد: در حال حاضر تمام روستاهای این شهرستان می توانند از اینترنت پر سرعت بهره ببرند و از امکانات آن استفاده کنند.

این مسئوول بیان کرد:  صددرصد پرسنل شاغل در مخابرات شهرستان لارستان از افراد بومی هستند و این افراد توانسته اند با اینکه تعداد زیادی از پرسنل مخابرات بازنشسته شده اند، باز هم با کمبود نیرو این افراد با تلاش بیش از پیش خود جبران کنند.

صادق نژادان از ایجاد فناوری جدید در سال جاری با نام «تانوما» در لارستان خبر داد و افزود: این تکنولوژی در زمینه افزایش سرعت اینترنت همراه با کاهش هزینه های اینترنتی نقش مهمی دارد و امید می رود طی چهار سال آینده تمام مشترکین لارستانی از این تکنولوژی بهره مند شوند.

مدیر مخابرات لارستان با بیان اینکه با راه اندازی این سیستم نوین سرعت اینترنت به ۱۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد، تصریح کرد: هزینه این طرح نیز بسیار کمتر از اینترنت موجود است و اگر هر گیگ اینترنت در حال حاضر حدود ۵ هزارتومان است با این طرح، هزینه بهای اینترنت به هرگیگ بین هزار تا سه هزارتومان کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ تعهد به تجهیز کردن ۵ هزار نفر از مشترکان لارستان به این فناوری شده است، گفت: ادارات این شهرستان می توانند برای دریافت این طرح و عقد قرارداد و همچنین بهره مندی از مزیت آن پیشگام شوند.

صادق نژادان در پایان بار دیگر از تلاش و پیگیری های جمشید جعفرپور نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی و جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در ارتقای مجدد مخابرات این شهرستان از سطح اداره به مدیریت تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رتبه نخست لارستان در فارس/سرعت اینترنت در لارستان افزایش می یابد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام مهندس سرعت اینترنت روستای بائن پایینه بعضی ازسرکتهای خذدمات اینترنت میگن خارج محدوده هست ضمنا برای یه خط تلفن برای شهرک بهارستان بارها باید مراحعه کنی بعد میگن خط تلفن برای اون منطقه پرشده یه بررسی بفرمایید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین