جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان:

توسعه کریدور های منطقه لارستان زمینه ساز توسعه منطقه ا

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  فارس از جاده های لارستان، از پتانسیل قابل توجه توسعه کریدورهای منطقه خبر داد. به…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  فارس از جاده های لارستان، از پتانسیل قابل توجه توسعه کریدورهای منطقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان،   تاجگردون ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس طی حضور در جلسه کمیته ی برنامه ریزی لارستان،  به همراه باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی از بخش های مهم در حوزه ی راه وشهرسازی لارستان بازدید کرد .

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه ی این بازدید اظهار داشت: اگر بخواهیم ارزیابی خود رانسبت به راه های موجود در منطقه بیان کنیم و مقایسه ای در این خصوص داشته باشیم پتانسیل های خوبی برای توسعه کریدور های منطقه لار وجود دارد که خود می تواند زمینه ساز پیشرفت مناسبی را در بحث راه را به وجود آورد .

باقری فرد ادامه داد : محور لار – بستک به طول ۲۰ کیلومتر مقصد بازدید میدانی ریاست  سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس بود که با توجه به اشراف وی نسبت به جاده های منطقه در خصوص اقدامات انجام شده و تکمیل مابقی آن نیز مطالبی بیان شد .

وی افزود: شهر لار با دارا بودن ۱۲۹ هکتار بافت فرسوده و قرارگیری منازل مسکونی محلات شهر قدیم در این بافتها، دارای ضریب احتمال خسارات مالی و جانی فراوانی در اثر زلزله می باشد که در این بازدید مشکلاتی همچون نبود استحکام سازه ای در برابر مخاطرات طبیعی و … با حضور  مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

باقری فرد در پایان خاطر نشان کرد: بهسازي و نوسازي بافت فرسوده شهري راهبردي به سوي دستيابي به ابعاد کالبدي توسعه پايدار شهري است و با توجه به آگاهی نسبت به این امر تلاش های مضاعفی از سوی مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل شکل گرفته و جلسات مکرر آنان با شهرداری های منطقه نشان از اراده و همت مجموعه ی اداره کل راه وشهرسازی لارستان در بحث بافت فرسوده می باشد .

شایان ذکراست در این بازدید جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه ی لارستان،کشکولی کارشناس معین لارستان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، قنبرنژاد شهردارلار، محبی منتخب شورای اسلامی شهر لار و میرزایی مدیریت ساخت و توسعه ی راههای اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز حضور داشتند .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین