سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

امشب؛ یادواره شهدای اصناف و کارگری لارستان با مداحی”مجتبی رمضانی”

مسئوول بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهدای اصناف و کارگری این شهرستان خبر داد. امین دل‌خسته امروز در گفت‌وگو با میلاد لارستان با اشاره…

مسئوول بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهدای اصناف و کارگری این شهرستان خبر داد.

امین دل‌خسته امروز در گفت‌وگو با میلاد لارستان با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: نقش همه آحاد جامعه در دفاع از کیان و ناموس ایران زمین در دوران جنگ تحمیلی بسزا بوده و می‌طلبد برای گرامی‌داشت یاد و عظمت آنان، مجالس مختلفی برپا کرد.

وی از برگزاری یادواره شهدای اصناف و کارگری لارستان در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه جاری از ساعت ۲۱ در محل مسجد جامع شهر لار خبر داد و افزود: این ویژه‌برنامه با روایتگری حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی و مداحی کربلایی مجتبی رمضانی همراه خواهد بود.

مسئوول بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان با اشاره به اینکه این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری برگزار می‌شود، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف با حضور خانواده شهدا و فرماندهان پایگاه‌ها و نیز رونمایی از نرم‌افزار آزمایشی «صافات» حاوی اطلاعات جامع از مطالب، تصاویر، فیلم، وصیت‌نامه شهدا و غیره است.

این فعال فرهنگی با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف دستگاه‌های متولی فرهنگ ایثار و شهادت لارستان در زمینه عدم جمع‌آوری اطلاعات جامع شهدا پس از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی، ادامه داد: اطلاعات موجود بسیار ناقص و حتی تصاویر برخی از شهدا وجود ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی نهادهای فرهنگی، خانواده معظم شهدا و همکاری رزمندگان در یک اقدام جهادی اطلاعات موجود را کامل و به شکلی منسجم جهت در اختیار قرار دادن به نسل آینده تهیه کرد.

دل‌خسته در پایان از مسئوولان خواست تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را معطوف به یک یا دو نهاد خاص محدود ندانند و همه افراد خود را مدیون و مسئوول بزرگداشت شهدا قلمداد کنند.

انتهای پیام/

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین