یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعزام تیم لارستان به‌رقابت‌های کشتی مدارس/آمادگی لارستان برای میزبانی رقابت‌های کشتی

کارشناس مسؤول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: تيم آموزش و پرورش لارستان با نام شهيد مسعود جاهدی در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان آموزشگاه‌های استان فارس…

کارشناس مسؤول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: تيم آموزش و پرورش لارستان با نام شهيد مسعود جاهدی در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان آموزشگاه‌های استان فارس شرکت می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان امیر رهگذر ظهر امروز در جمع اعضای تیم کشتی آزاد آموزش و پرورش لارستان اظهارداشت: آموزش و پرورش لارستان ورزش را قوه محرک سلامت و پیشرفت جامعه می‌داند و از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی استفاده می‌کند.

وی ورزش را مهمترین عامل نشاط، سرزندگی و سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های فارس و کشور فرصتی مناسب برای معرفی چهره‌های برتر ورزشی شهرستان‌ها و تقویت ورزش قهرمانی است.

کارشناس مسؤول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان در ادامه به قهرمانان ملی‌پوش کشتی لارستان اشاره کرد و افرود: هیأت کشتی شهرستان لارستان چندین کشتی‌گیر در سطح ایران و آسیا را به جامعه کشتی کشور معرفی کرده است که باید همین قهرمانان الگویی برای ورزشکاران کشتی‌گیر نونهال و نوجوان امروزی ما باشند.

رهگذر از برگزاری یک‌دوره مسابقات کشتی بین مدارس لارستان خبر داد و بیان داشت: سعی ما بر این است تا با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آموزشگاه‌های استان فارس در سال ۹۷ را به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان لارستان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه احداث خانه کشتی یکی از اهداف بلند مدت تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده با حمایت خیرین و مسؤولان شهرستان و استان، خانه کشتی اختصاصی را برای کشتی‌گیران دانش‌آموز  لارستان احداث کنیم.

 کارشناس مسؤول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هیأت کشتی این شهرستان، برای دانش‌آموزان کشتی‌گیر لارستان در رقابت‌های قهرمانی نونهالان و نوجوانان آموزشگاه‌های استان فارس آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

به گزارش فارس، تیم آموزش و پرورش لارستان به مربیگری حسن امین‌پور و سرپرستی احمد حبیب‌نیا در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و نوجوانان آموزشگاه‌های استان فارس که در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیر ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین