سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

چهارمین میدان اختصاصی تیراندازی کشور در لارستان احداث می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از مراحل پایانی احداث و تجهیز چهارمین میدان اختصاصی تیراندازی کشور در لارستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با میلاد لارستان، با بیان…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از مراحل پایانی احداث و تجهیز چهارمین میدان اختصاصی تیراندازی کشور در لارستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با میلاد لارستان، با بیان اینکه باشگاه تیراندازی «بنچ رست» این شهرستان دو سال قبل با همت تیراندازان علاقه‌مند با حمایت اداره ورزش و جوانان لارستان و به سرپرستی سیدابوالفضل مصطفوی کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این رشته ورزشی در بخشی از ورزشگاه شهید دانشیار شهر لار ایجاد شد.

وی افزود: در تابستان سال گذشته با همکاری جمعی از تیراندازان تعداد میزها به ۶ عدد افزایش یافت و در آن زمان برای معرفی این رشته به علاقه‌مندان تیراندازی، نخستین رقابت‌های بنچ رست به صورت کلاس آزاد و فنرپیستون (کلاس‌های غیر رسمی) را در این شهر و نخستین بار در سطح استان فارس برگزار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت پذیرش و تعداد میزها در این باشگاه برای علاقه‌مندان جدید به رشته تیراندازی پایین بود، افزود: تیمی از تیراندازان با سرمایه‌گذاری شخصی و با حمایت اداره ورزش و جوانان لارستان نسبت به نوسازی و بازسازی محیط این باشگاه برای ایجاد یک میدان اختصاصی تیراندازی با تفنگ‌های بادی از ۲ ماه قبل اقدام کردند که در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

طیبی خاطرنشان کرد: این باشگاه با ظرفیت ۱۰ میز و سایبان تیرانداز پس از میدان‌های «بنچ رست» باشگاه‌های سیمان اصفهان، گلستان (بندرترکمن) و مهام تهران، چهارمین میدان اختصاصی تیراندازی دارای محیط و امکانات مناسب برای تمرین تیراندازان این رشته است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین