یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

از امدادگر نمونه سال 1395 در لارستان تجلیل شد

با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، از امدادگر نمونه سال ۱۳۹۵ در لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، از امدادگر نمونه سال ۱۳۹۵ در لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همایش تجلیل از امدادگر نمونه سال ۱۳۹۵  با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، حمیدرضا رشیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان،سعید منشی مدیر عامل سازمان آتشنشانی لار،جمعی از مسئولین ، امدادگران و خانواده های آنها در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار گردید .

دراین همایش رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در سخنانی ضمن تشکر از حضور امدادگران و خانواده های آنها حضور امدادگران را ستون اصلی هلال احمر دانست و از همراهی خانواده های آنها تشکر کرد .

حمیدرضا رشیدی با یادآوری اصول هفتگانه هلال احمر بیان داشت که امدادگران با پیروی از این اصول اهدافی را دنبال می کنند که غایت آن خدمت به خلق و همنوع خود بوده و ارزش این امر خداپسندانه در آیه۳۲  سوره شریفه مائده است که خداوند متعال می فرماید:هر کس نفسی را حیات بخشد مثل این است که همه انسان ها را نجات بخشیده است.

در پایان از زحمات تمام امدادگران خواهر و برادر قدردانی شد و حسین مرادعلیان به عنوان امدادگر نمونه در سال ۱۳۹۵ انتخاب گردید که از دست معاون فرماندار لوح سپاس خود را دریافت کرد .

اجرای گروه سرود ، تئاتر و مسابقه،پخش کلیپ و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری همایش، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین